Gå til innhold

Somewhere under the rainbow.

Store My

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Det er neste gang jeg får møte kjæresten min :sukk:

Oj. Det er så lenge til? Hvor bor han da? Jeg forstår godt at det er lenge å vente. :(:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Det er så lenge til? Hvor bor han da? Jeg forstår godt at det er lenge å vente. :(:hug:

Ja, det er veldig lenge. Han bor i Frankrike og jobber i militæret. Om en uke reiser han på oppdrag og blir borte til februar. Forhåpentligvis får vi snakket med hverandre i telefonen innimellom.

Det er vondt og vanskelig nå, men han skal ikke ha den jobben for alltid, og vi ser begge for oss at vi skal/vil dele resten av livet sammen. Så får det bare være at det blir noen vanskelige år. Verdt det til slutt, og det er faktisk verdt det nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk to gode nyheter i dag. :) S fikk vite at han får postadresse der han skal være de neste fem månedene. Det vil si at jeg kan sende brev og julegave. Hurra! Kjennes godt å vite at jeg kan skrive brev mens han er midt i jungelen og ikke kan nås på telefon.

Og i februar får han minst to uker ferie, ikke maks én som vi opprinnelig trodde. Hurra! Om alt går etter planen kommer han hit :strix: Ellers drar jeg nedover til han. Kjenner at ting føles litt lettere akkurat nå. Fint å ha noe å se fram til, og godt å vite at jeg kan skrive til ham mens han er borte nå, så vi kan i alle fall ha litt kontakt uansett hvordan opplegget hans blir. Puster lettet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S er langt avgårde, i en annen tidssone og skal være der til februar. De hadde wifi på flyplassen i går, så han fikk lurt avgårde en melding om at han var trygt framme. Godt å høre. Vet ikke når jeg hører fra ham igjen. Han har tenkt å kjøpe telefon, men han må jo få fri både til å kjøpe telefon og til å bruke den. Dessuten kommer han ikke til å ha dekning hele tiden. Kommer til å sette ekstra stor pris på det når jeg hører fra ham, da. Har forresten allerede sendt ham brev, selv om han ikke har vært borte to døgn en gang. Men dette brevet var egentlig bare for å teste hvor lang tid brev tar.

I forrige uke var snakk om at dette oppdraget kanskje skulle bli avlyst og at de kanskje skulle bli sendt et annet sted, til en krigssone (en skikkelig ille en). så sånn sett er jeg veldig veldig glad for at han er der han er. Og det går ofte overraskende bra med meg. Men på kveldene og morgenene går det foreløpig ikke særlig bra. Men som sagt, vi er i startgropa og jeg har jo ikke noen andre (konstruktive) valg enn å gjøre det beste ut av situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk snakka litt med S i dag. Det var veldig deilig. Godt å høre stemmen hans, godt å vite at han har det bra. Fikk fortalt han noen gode nyheter jeg har lengtet etter å dele, fordi jeg visste det kom til å gjøre ham glad. Han ble veldig, veldig glad. Og jeg gråt og lo fordi det var så deilig å dele små gleder med ham. De neste to ukene kommer han til å være utilgjengelig, men det er på en måte greit nå når jeg vet hva jeg har å forholde meg til. Fram til nå har jeg gått og kikket mye på telefonen, hatt på lyden, til og med tatt den med på do, for jeg hadde ingen anelse om når/om han ville ringe. Så det er godt å få beskjed på forhånd om at de neste to ukene kan jeg la mobilen hvile ;)

Og så vet jeg han har skrevet brev til meg som sendes på onsdag. Gleder meg til det. Kommer til å bli enda ivrigere til å sjekke postkassa framover ;)

Dagen i dag avsluttet rett og slett veldig fint. Jeg er glad nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen, Neferet! :) jeg er ikke akkurat særlig flink til å oppdatere, men det hender da innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke sove i natt. Har sovet absolutt ingenting. Må nok bare stå opp og håpe på å sovne på sofaen etterhvert. Blir ikke noe forelesning i dag i alle fall. Hjernen har gått på høygir, og stadig laget nye problem og utfordringer av de merkeligste ting. Har ikke klart å roe den uansett hva jeg har gjort. Har mange verktøy i verktøyboksen, men ingen virket i natt. Vet ikke helt hva som foregår heller, hvorfor jeg er sånn på høygir, så vanskelig å ta tak i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, avtalene jeg hadde for dagen forsvant av seg selv. Så har sovet tre timer, gått en liten tur og slappet av på sofaen. I morgen skal jeg ta med meg matpakke, kaffe og fotoaparat og gå en liten tur rundt et lite vann som er så nydelig på denne tiden av året. Planen var å gå alene og bare nyte kald, frisk høstluft og sol, men nå skal jeg gå med en kamerat i stedet. Blir litt mer stress, må være der på et visst tidspunkt, men han er jo helt håpløs til å lage avtaler, så jeg får ikke vite før i morgen når det blir. Jaja. Kanskje jeg drar oppover litt tidligere og spiser matpakka i fred og ro før jeg henter ham. Blir uansett fint, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk brev fra kjæresten min i dag. Håndskrevet brev. Det var fint altså. Jeg ble så glad! Satte konvolutten på bordet mens jeg spiste frokost. Bare så på den og smilte. Etter på vasket jeg opp og ryddet, laget en ordentlig kopp kaffe, tente stearinlys og satte meg godt til rette i sofaen og leste. Fine, fine, fine kjæresten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...