Gå til innhold

Somewhere under the rainbow.

Store My

Anbefalte innlegg

Men én ting er nå i alle fall bra oppi all frustrasjonen, og det er min kjære S. Han er så bra! Han både utfordrer meg og støtter meg. Stiller spørsmål som får meg til å stoppe opp og tenke, som hjelper å løse opp klumpen magen. Han er en samtalepartner og en fjasepartner. Jeg kan gråte, jeg kan le. Vi har det veldig, veldig bra sammen, til tross for at vi er i forskjellige land. Men fy søren, jeg kan ikke vente til jeg faktisk ser han igjen i levende live. Å se og høre han er fantastisk, men jeg savner å kunne ta og lukte på i tillegg. Han gjør meg glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så veldig hyggelig den første posten din, men jammen kom post nummer to og veide opp for det! :klem: Fint du har noe positivt som veier opp for alt styret i livet ditt, det har du jammenmeg fortjent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opererte ut den siste visdomstann i dag. Og i dag er det mye vondere enn de forrige gangene. Synes veldig synd på meg selv nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Det er skikkelig ikke gøy. Spis is! Fikk du ikke noe paralgin forte eller lignende? På den positive siden er det aller siste gang, og du rekker julemiddagen med god margin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Det er skikkelig ikke gøy. Spis is! Fikk du ikke noe paralgin forte eller lignende? På den positive siden er det aller siste gang, og du rekker julemiddagen med god margin! :)

Jeg liker ikke is noe noe særlig, dessuten gjør det meg så tett i halsen og jeg har nok plager i munnregionen akkurat nå ;) jeg fikk ibux 600mg bare. I tillegg kan jeg ta paracet. De andre gangene har det vært nok med de ibuxene jeg kan ta opp til fire ganger i døgnet, det har ikke vært behagelig men heller ikke vondt, i dag er det vondt. Men men... Er jo bare for en kort periode og så blir det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er hvertfall at Ibux er bedre enn paracet for tannsmerter, men det er jo begrenset hvor mye ibux man kan ta også da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg får bare ta fire sånne ibux-tabletter i døgnet, og jeg måtte ta to av dem hos tannlegen. Tok paracet i tillegg når jeg hadde veldig vondt og det var lenge til jeg kunne ta neste ibux-dose, men det hjalp ikke i det hele tatt. Så da lar jeg heller være og sparer leveren ;)

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har S endelig fått vite når han får fri i jula, og de blir ikke sendt ut i krig med det første. Hurra! Så i kveld skal jeg kjøpe flybilletter. Jeg gleder meg sånn. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg drar i morgen tidlig!! (eller strengt tatt i natt). Jeg gleder meg veldig. Har vært veldig slitsomt i det siste, spesielt fordi jeg har havnet i sånn modus hvor kroppen tolker alle følelser som angst. Så når jeg har vært spent før jeg skal reise har kroppen ofte gått inn i angst-modus (jeg ville jo liksom forhindre at jeg kom til dette punktet, derfor jeg ba om hjelp). Men så snakker jeg med S og så kjenner jeg at jeg bare gleder meg. I morgen på denne tiden ligger jeg i armene hans. Jeg gleder meg sånn. Jeg gleder meg til å se han, ta på han, lukte på han, kysse han etc. Men det jeg gleder meg aller mest til er faktisk å bare være sammen med han og ikke måtte snakke. Selv om det hender vi bare sitter og ser på hverandre og smiler også over skype så er det likevel litt mer begrensa hvor lenge man bare kan sitte der uten å si noe. Og det å bare være sammen, rundt hverandre, i nærheten, er det jeg gleder meg aller, aller mest til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter i en utrolig koselig leilighet i Paris, hører på musikk og leser bok i en behagelig stol og drikker et glass god vin mens S er på kjøkkenet og lager middag. En helt perfekt stund. Det er så ekstra mange sånne små perfekte stunder når jeg er sammen med han. Sånne stunder hvor jeg kjenner at NÅ har jeg det helt og holdent godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av og til hater jeg livet mitt. Jeg er så lei av å være syk. Jeg orker det ikke mer. Jeg lå i senga nesten hele går og i dag er jeg alene igjen i leiligheten, fortsatt i senga, mens S og kamerat er ute i finværet. Jeg har ikke sjans til å være med. En dag alene er jo akkurat det jeg trenger, og jeg er glad de er to så de begge får gjort noe, men jeg føler meg så elendig og lei meg og fortvila. Det er så vondt, så vondt, å ikke kunne fungere normalt, å ikke kunne være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Vet ikke hva jeg skal si, men en klem skal du i alle fall få! Hvor lenge skal du være der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være i Paris til i morgen, i Frankrike i 9 dager til. Det har vært litt ekstra slitsomt denne gangen, siden kameraten hans har vært her i 4 dager (og skal være sammen med oss ut oppholdet), og en annen kamerat bestemte seg for å slutte seg til oss på nyttårsaften og har blitt her siden. Så det har blitt mye mer gåing enn jeg tåler og så er det folk overalt til alle døgnets tider, og det blir jeg sliten av. Og når jeg blir på det slitneste tenker jeg at "dette går ikke lenger, jeg kan ikke være sammen med S, det er for slitsomt og for vanskelig", men selv mens jeg tenker det vet jeg at det ikke er et alternativ å gjøre det slutt. Og mesteparten av tiden tenker jeg ikke sånn, selv om det er både slitsomt og vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje det nærmer seg slutten på forholdet til meg og S. Eller kanskje det allerede er slutt uten at noen av oss har sagt noe siden vi nesten har en uke igjen? Samtidig så har jeg vært veldig dårlig siden nyttårsaften, og når jeg er veldig dårlig tror jeg det verste om alt. Jeg vet ikke hva jeg vil lenger. Jeg vet bare at akkurat nå vil jeg bare hjem. Vil ikke snakke med han om det riktig enda, for kanskje er det bare jeg som er syk og vil bort fra alt. Må se det litt an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...