Store My Skrevet 26. november 2013 Forfatter #701 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) I går fikk jeg endelig bekreftelsen på skilsmisse i posten. Det var godt. Jeg har jo vært veldig klar for å bli "ferdig med det" og leverte skilsmissepapirene ved første lovlige mulighet. Men så tok det litt lenger tid enn antatt å få svar. Og så var S litt opptatt av det faktum at jeg ikke var formelt skilt. Så jeg har omtrent løpt til postkassa de siste tre ukene. Men nå er det altså i orden. Synes ikke det er trist, jeg er ferdig med å sørge, men det er litt rart Endret 26. november 2013 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 26. november 2013 #702 Del Skrevet 26. november 2013 skjønner hvordan du har det og hvordan det er det er rart, men så lenge du føler at dette er rett så har du gjort riktig men det er noe å få de papirene i hånda.. det blir liksom så virkelig, på en måte.. selv om man er ferdig og har gått videre, så er det jo en person man har delt mye med.. legger igjen en stor haug med å håper du får en fin dag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 26. november 2013 #703 Del Skrevet 26. november 2013 Det skulle bare mangle at det er rart, men tenker det må være utrolig godt å endelig ha fått det ut av verden også. Ikke minst hvis S også syns det er veldig ok at du er offisielt skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. november 2013 #704 Del Skrevet 28. november 2013 Du får se på det som muligheten til å starte en ny epoke i livet... (eller no sånt...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 30. november 2013 Forfatter #705 Del Skrevet 30. november 2013 Fikk brev fra NAV. Behandligstid på klage: 6 måneder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 30. november 2013 #706 Del Skrevet 30. november 2013 Nå lo jeg høyt! (Selv om jeg burde grått...) Sa det til A, som sier at sånn er det når de ikke har kunder, men klienter... Så det vil si at du kan vente deg svar om et års tid eller noe det da, kjenner jeg nav rett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 30. november 2013 Forfatter #707 Del Skrevet 30. november 2013 Nå lo jeg høyt! (Selv om jeg burde grått...) Sa det til A, som sier at sånn er det når de ikke har kunder, men klienter... Så det vil si at du kan vente deg svar om et års tid eller noe det da, kjenner jeg nav rett.. Ja, jeg gråt. Kommer til å begynne å le etterhvert, da. Etter seks måneder må jeg nok begynne å ringe. Jeg regner at det tar 7,5 til 8 måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 30. november 2013 #708 Del Skrevet 30. november 2013 Jeg har ikke ord for hvor latterlig og tragisk det er. Nav altså, skulle ikke vært lov... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 30. november 2013 Forfatter #709 Del Skrevet 30. november 2013 Jeg har afrikanske venner som har fått helt bakoversveis når jeg har fortalt dem om norske behandlingsfrister (og det ligger mye i den klisjeen at ting tar tid i Afrika...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 2. desember 2013 Forfatter #710 Del Skrevet 2. desember 2013 I morgen har jeg første eksamen, har siste på torsdag. Kjenner at det blir godt å få satt i gang og bli ferdig nå, humøret er bedre enn på lenge. Er ikke noe god på langvarig stress, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 2. desember 2013 #711 Del Skrevet 2. desember 2013 Lykke til! Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 3. desember 2013 Forfatter #712 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Det gikk bra på eksamen, ikke strålende, men bra. Jeg brukte hele gårsdagen på å lese om det vi fikk spørsmål om, for jeg skjønte vi kom til å bli spurt om det. Så det var vel anvendt tid. Jeg har hatt mistanke helt siden søndag om at søskenbarnet til exen har tatt livet av seg. I dag fikk jeg mail fra exen som bekreftet at søskenbarnet døde på søndag, sannsynligvis av overdose (men han vet ikke helt hva som skjedde). Da kom tårene. Det er så utrolig leit, spesielt for familien til søskenbarnet, men også for exen og hans familie for de var veldig nære. Og søskenbarnet var veldig ung. Huff. Nå har den slekta mistet to ungdommer på 1,5 år. Endret 3. desember 2013 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 3. desember 2013 #713 Del Skrevet 3. desember 2013 Så bra det gikk bra med eksamen, gratulerer med å være ferdig med den første! Og så utrolig trist med søskenbarnet til eksen, den slekta har virkelig fått sin del nå! Var det grunnet Facebook du fikk mistanken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 3. desember 2013 Forfatter #714 Del Skrevet 3. desember 2013 Ja, skjønte det pga Facebook. Det sto nok til at jeg skjønte at han var død, men ikke nok til at jeg ville si noe om det... Men i dag fikk jeg altså mail fra exen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 4. desember 2013 Forfatter #715 Del Skrevet 4. desember 2013 Siste eksamen i morgen. Det kommer til å bli en veldig mentalt slitsom eksamen, men blir veeeeldig godt å bli ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #716 Del Skrevet 5. desember 2013 Ferdig med eksamen. Den i dag følte jeg gikk veldig bra. Jeg kommer til å bli skuffa om jeg ikke får A. Samtidig er det et fag det er vanskelig å få A i, så det er vel strengt tatt mer sannsynlig at jeg får en B. Men får ikke noe lavere enn det i alle fall. På den første eksamen får jeg nok C, eller kanskje B. Så alt i alt, er jeg fornøyd med egen innsats. Får ikke resultatet før etter nyttår. Snart skal jeg til kiropraktor for første gang, og så skal jeg prøve å slappe av. Har sovet alt for lite i det siste, og har vært så ekstremt sliten. Planene for helga er å gjøre absolutt ingenting, bortsett fra å etterhvert rydde og pynte til jul. Og spise middag hos mamma og pappa på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 5. desember 2013 #717 Del Skrevet 5. desember 2013 Hurra for juleferie! Og gratulerer med vel gjennomførte eksamener, høres jo ut som om det har gått veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #718 Del Skrevet 5. desember 2013 FAEN! S fortalte meg nettopp at det kan hende de blir sendt ut i krigssone igjen veldig snart. Vi var begge innstilt på at det ikke ble før oktober neste år dersom det ikke dukket opp en ny krig, men så har det eksalert en konflikt en plass og de vurdere å sende inn flere soldater. Han får vite det i løpet av neste uke. Spørs på hva FN stemmer etc. Kan hende han skal reise i slutten av måneden/begynnelsen av neste allerede. Hvis han må reise ut reiser jeg nedover før han drar, selv om det innebærer at jeg må sitte alene på et hotellrom i Frankrike mesteparten av jula. Jeg håper at han slipper å reise ut, men er ikke særlig optimistisk. Jeg var virkelig ikke forberedt på at han skulle måtte reise ut SÅ snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 5. desember 2013 #719 Del Skrevet 5. desember 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 10. desember 2013 Forfatter #720 Del Skrevet 10. desember 2013 SUKK! Jeg var på registreringssamtale hos psykolog i dag. Bestilte hos studentersamskibnaden siden jeg ikke har råd til privat og har ikke tenkt å gå i terapi lenge. Men nei da, pga "historien" min må jeg bestille time hos legen min, som igjen skal henvise meg til DPS. For det går visst ikke an å takle angst uten å snakke om barndommen sin i årevis først jeg HAR snakket om barndommen min. Åååå! Sist gang fikk jeg ikke en gang registreringssamtale hos DPS, måtte klage på vedtaket for å i det hele tatt komme på registreringssamtale. Og siden jeg ikke har psykisk sykdom, jeg har det bare skikkelig trasig i perioder, så får jeg egentlig ikke hjelp der i det hele tatt. Eneste grunnen til at jeg fikk komme inn sist var fordi psykologen kjente meg og jeg hadde gått hos han privat i to år før. Og det tok mange, mange, mange måneder! 4-5 måneder fra registreringssamtalen, og det tok jo lang tid før jeg fikk komme inn til registreringssamtalen etter jeg ble henvist. Jeg blir så sliten av at det er så vanskelig å få hjelp. Jeg orker jo ikke å kjempe for å få hjelp, fordi jeg trenger jo hjelp for faen! Jeg er så lei av å føle at det er meg mot systemet. Men nå har jeg uansett bestilt time hos lege. Fikk time i midten av januar. Sukk. Sliten og lei meg og frustrert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå