Store My Skrevet 12. mars 2013 Forfatter #561 Del Skrevet 12. mars 2013 Det verste med denne situasjonen er at jeg føler meg som jeg gjorde i fjor, jeg har rotet meg inn i en vanskelig økonomisk situasjon som går utover meg, men som jeg er avhengig av andre mennesker, som ikke evner å få ut fingeren, for å få fikset situasjonen. Jeg har planer om å snakke med huseieren i dag. Gruer meg skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 12. mars 2013 Forfatter #562 Del Skrevet 12. mars 2013 Snakka med huseier på telefon (sendte melding og spurte når han kom hjem), og han reagerte heldigvis som håpet. Jeg fortalte jeg hadde søkt bostøtte, men at det ikke er registrert som uteleiedel. Han: "å, skal den registreres. Det visste jeg ikke. Da må vi få gjort det" puh! Så jeg fortalte at jeg hadde funnet ut på nettet hvordan man gjør det (og DET var nesten umulig å finne ut av). Så vi skal snakke nærmere om det når han kommer hjem i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 20. mars 2013 Forfatter #563 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Jeg er så sliten og lei meg, har ikke noe lyst til å gjøre noe som helst. Får helt panikk ved tanken på at jeg skal være borte i to måneder. Hvordan kunne jeg være så dum å tro at det var en god ide? Endret 20. mars 2013 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 20. mars 2013 Forfatter #564 Del Skrevet 20. mars 2013 Nå går det bedre igjen. Berg og dalbane deluxe. Det er problemet med å bli så utslitt som jeg er nå, jeg blir helt tullete mentalt. Og jeg rekker ikke å slappe av nok før jeg drar til at jeg blir noe bedre heller. Det er fullt kjør framover, føles i alle fall sånn. Selv om det er 15 dager til jeg drar og 8 av dem er uten planer (pluss to døgn på hytta), så skal det pakkes og ordnes og planlegges og ryddes og vaskes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 22. mars 2013 Forfatter #565 Del Skrevet 22. mars 2013 Farmor havnet på sykehus tidligere i dag på grunn av bakteriell infeksjon og underernæring. prøver å tenke at det er til det beste, hun klarer jo ikke å passe på seg selv, og etter farfar havnet på avlastning har hun ikke hatt noen å lage mat for, så da har hun spist enda mindre. Og kanskje kan dette lede til at hun og farfar kan få sykehjemsplass sammen, at hun innser at det kan være det beste. Men hun er jo så gammel og skrøpelig så det er skikkelig skummelt. Og jeg vet ikke en gang om jeg orker å besøke henne, har så mye annet jeg må gjøre (som jeg egentlig ikke orker heller. Jeg har feber hver dag og både kroppen og psyken hyler stopp, men det går ikke akkurat nå). Føler meg som en fæl person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 22. mars 2013 #566 Del Skrevet 22. mars 2013 Du er absolutt ikke noen fæl person, hun får helt sikkert besøk av barn og andre barnebarn og det kan til og med hende at hun blir sliten av at det renner inn folk hele tiden! Og av og til trenger sånne bestemødre en liten wake up call før de skjønner at de må gi slipp og la andre folk passe på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mars 2013 #567 Del Skrevet 24. mars 2013 Først og fremst må du ta vare på deg selv og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 29. mars 2013 Forfatter #568 Del Skrevet 29. mars 2013 Har nettopp kommet hjem fra hytta. Det var litt leit å være der uten Mannen. Tror det er første gang siden jeg gikk fra ham at jeg faktisk savnet ham. Var litt overrasket over at jeg reagerte på den måten, men det er jo første gang på 7 år at jeg var der uten ham. Han har vært med nesten halvparten av gangene jeg har vært på hytta noensinne. Pluss at der hadde han ikke dataen å gjemme seg bak, så der var vi faktisk sammen når vi var sammen. Det går bra med farmor. Hun ble operert på søndag, og vi var redd vi kom til å miste henne da, men det gikk bra. Var og besøkte henne på sykehuset på tirsdag før jeg dro på hytta. Det var godt å se henne. Nå tror jeg at jeg skal vente til neste uke før jeg besøker henne igjen. Under én uke til jeg reiser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #569 Del Skrevet 31. mars 2013 Angst i magen. Det er det jeg kaller det når jeg har en murrende angst som ligger og lurer hele dagen og får magen til å knyte seg. Skulle ha kommet meg ut blant folk, det kunne ha hjulpet (bortsett fra når det gjør det verre), men var for sliten. Håper bare det er bedre i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 1. april 2013 #570 Del Skrevet 1. april 2013 Er det bedre i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 1. april 2013 Forfatter #571 Del Skrevet 1. april 2013 Ja, litt bedre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 1. april 2013 #572 Del Skrevet 1. april 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 1. april 2013 Forfatter #573 Del Skrevet 1. april 2013 Hehe, så mye bedre går det ikke. Men takk for klemmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 4. april 2013 Forfatter #574 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg reiser i natt! væææææ væææææ vææææ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 4. april 2013 #575 Del Skrevet 4. april 2013 Væææ væææ væææ - men det kommer til å gå kjempebra og du kommer til å ha en opplevelse for livet! Pakket og klar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 4. april 2013 Forfatter #576 Del Skrevet 4. april 2013 Væææ væææ væææ - men det kommer til å gå kjempebra og du kommer til å ha en opplevelse for livet! Pakket og klar? Stort sett. Er en del småting jeg fortsatt skal gjøre. Men jeg drøyer det litt til. Akkurat nå er jeg for opptatt med å sitte og vente på å se om huseieren kommer noen gang for å skifte lås. Skulle helst ha sovet litt, men kan jo ikke det når han kan komme når som helst (eller om tre timer eller ikke i det hele tatt), får ikke ro på meg da. Reiser ikke før halv fem i natt, og det er bare de siste tingene på lista som må ordnes. Bare noe småtteri. Og litt rydding og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. april 2013 #577 Del Skrevet 4. april 2013 God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 6. april 2013 Forfatter #578 Del Skrevet 6. april 2013 Sitter på verandaen og ser på en mongo gresshoppe som pådrar jeg hjernerystelse (den flyr stadig vekk rett oppi taket så det sier dunk). Drikker vin som jeg plutselig fikk av de som driver plassen her (etter at jeg plutselig fikk mat, inkl yndlingsretten/snacksen min fra denne plassen). Har det slettes ikke så verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 6. april 2013 #579 Del Skrevet 6. april 2013 Høres topp ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. april 2013 #580 Del Skrevet 7. april 2013 Må bare si at du er så tøff som har gjort det du drømte om og reist avgårde! Mange lar det bli med tanken. Nyt opplevelsene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå