Gå til innhold

Somewhere under the rainbow.

Store My

Anbefalte innlegg

Dette er veldig sårt StoreMy, slike glipper synes jeg ikke noe om, er man sjef skal man være inkluderende og ikke ekskluderende.

Utakk er verdens lønn, sier min mormor, hun har nok rett..

Sender deg en stor :klemmer: jeg syns du var flink, og at du ofret fridagen din -står det respekt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er veldig sårt StoreMy, slike glipper synes jeg ikke noe om, er man sjef skal man være inkluderende og ikke ekskluderende.

Utakk er verdens lønn, sier min mormor, hun har nok rett..

Sender deg en stor :klemmer: jeg syns du var flink, og at du ofret fridagen din -står det respekt av.

Er jo sikkert ekstra sårt fordi jeg var så utrolig usynlig på den forrige arbeidspraksisen min. Det er mye bedre her jeg er nå, men det stakk vel litt ekstra å bli glemt i mailen fordi hele dumme høsten kom tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg var skikkelig dårlig gjort. Han burde takket alle eller ingen - rett og slett :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg var skikkelig dårlig gjort. Han burde takket alle eller ingen - rett og slett :forvirret:

Kan godt hende han har glemt meg fordi jeg er ny eller fordi jeg ikke er der så mye, men da er det jo nesten viktigere å nevne meg også. Jeg jobber jo der så mye jeg klarer. Ikke betaler de meg heller... Hehe.

Er ikke så lei meg lenger nå. Trøster meg heller med at jeg vet at jeg gjorde en god jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kommer det noen på visning. Er litt skeptisk, fordi de passer ikke helt "profilen" vi hadde tenkt oss. Men bestemte oss for å i alle fall møte dem. Grudde meg litt til å kanskje måtte si at de ikke fikk leiligheten. Men nå har vi fått mail fra noen andre (som passer pofilen vår mye bedre), som vil komme i morgen. Så da kan vi si at vi ikke kan gjøre noe valg i dag. Og så kan vi heller gi beskjed i etterkant for at vi bestemte oss for de andre.

Må vel sette i gang å rydde da. Det er egentlig ganske ryddig fra før, men det er veldig mye som kan gjøre. Kommer nok til å gjøre bare det mest nødvendigste. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første visning gikk fint. Virker som allrighte folk. Kan hende de kanskje syntes det var litt dyrt for dem, fikk inntrykk av det i alle fall. De skulle tenke på det. Så får vi se. I morgen komme noen andre på visning. Hvis vi er heldige hører vi fra flere innen den tid, så kan vi velge og vrake. Det er jo tross alt hjemmet mitt jeg skal leie ut, så det er viktig at jeg føler meg komfortabel med de som skal bo her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntrykket fra i går stemte. Fikk nettopp beskjed om at de ikke ville ha leiligheten. Håper desto mer at alt stemmer med de som skal komme på visning i dag.

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAAAARGH! Jeg blir gal! Jeg er tidenes største "bursdagszilla". På bursdagen min tillater meg å være en bortskjemt drittunge og nyter å være i sentrum, og jeg er flink til å gjøre dagen spesiell ved å gjøre noe ekstra koselig den dagen. Trenger ikke å være noe stort, men bare "det lille ekstra (cafébesøk med kaffe mocca i stedet for svart kaffe f.eks.) Svigers skulle komme på besøk helga før, så jeg hadde laget planer for dagen og planer for bursdagsfeiring. Men så fant de plutselig ut at de skulle komme på selve dagen og bli til onsdag. Jeg hadde ikke det minste lyst til det, for da måtte jeg omrokkere alle planene mine, og jeg kan jo ikke være en bortskjemt drittunge når jeg har besøk, for da må jeg jo ta hensyn til dem. Men jeg omstilte meg, omrokkerte planene mine. Prøvde å se positivt på at de kom på selve dagen, for da kunne vi i alle fall gå ut og spise. Og det hadde jo vært veldig koselig. Men nå viser det seg at det er fotballkamp den dagen, og svigermor se den. Så de kommer oppover så de rekker å se den, og så skal de se kampen. Den går klokka 19, så det er ikke tid til å gå ut hverken før eller etter. Og jeg liker ikke å være i samme rom som Mannen når han ser på fotballkamp, og svigermor er enda verre. Takk for besøket, liksom :rolleyes: Må jo finne på noe annet da, men må si at jeg synes ikke det er så trivelig at de "kommer opp for å feire bursdag" og så må de se på fotball, så det ender opp med at jeg må finne på noe utenfor huset...

Anyways... Vi har fått leid ut leiligheten nå. Det er jo positivt, er fornøyd med de folka vi har funnet. Trenger ikke å bekymre meg for det. Men jeg kjenner at jeg er helt uttappa for energi nå når all bekymringene er over og jeg kan slappe av. Deretter blir det pakking for alle penga etter påske.

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, MarianneE. :):klemmer:

Oi! Jeg har jo helt glemt å skrive en ting. Forrige uke var jeg jo så lei meg fordi jeg ikke var takket i den mailen sjefen sendte til hele avdelinga. Sjefen hadde innsett etter han sendte mailen at jeg hadde jo sannsynligvis også bidratt. Så han hadde spurt seg rundt og fikk bekrefta det, og ba hun jeg jobber med om å spesielt takke meg også for innsatsen. Så det var veldig hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hyggelig av sjefen :) Og godt du føler deg komfortabel med de som skal leie hos dere. Så annonsen forresten, veldig fin leilighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var hyggelig av sjefen :) Og godt du føler deg komfortabel med de som skal leie hos dere. Så annonsen forresten, veldig fin leilighet!

Tusen takk. Er veldig glad i leiligheten vår, så gruer meg veldig til å flytte. Prøver å fokusere på at vi i alle fall kommer på "riktig" side av byen når vi flytter. Det er dessuten kortere til jobb. Og vi flytter i slutten av april, håper på at været er fint når vi flytter slik at de første dagene blir fine, og jeg får snudd tankegangen. :) Blir sikkert lettere å se positivt på det når jeg slipper å grue meg til alt som må gjøres i forbindelse med flyttingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk vi en fryktelig trist nyhet. Søskenbarnet til Mannen døde i en hyttebrann i morges. Han var bare 25år. Er helt uvirkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei, så forferdelig trist! :klem: Vet ikke helt hva jeg skal si...

Ikke jeg heller. Sitter bare og oppdaterer nyhetene hele tiden, for å se om det står noe mer, for det føles så uvirkelig. I avisene står det bare at han er savnet, noe som selvfølgelig gjør at det føles enda mer uvirkelig. Men faren til søskenbarnet ringte til svigerfar i morges og fortalte at søskenbarnet døde i brannen. Og det er ikke noen andre muligheter heller, de var to stykker i den hytta og kun én av dem kom seg ut, men avisene kan vel ikke skrive at han er død før de har funnet ham og identifisert ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant saken jeg også, og det er nok riktig at de ikke kan skrive annet enn savnet før han er funnet. Hadde dere mye kontakt? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant saken jeg også, og det er nok riktig at de ikke kan skrive annet enn savnet før han er funnet. Hadde dere mye kontakt? :klem:

Vi var sammen med han hver dag da vi var der i sommer, og han var også i bryllupet vårt. Han pleide alltid å komme ned til bygda hver eneste gang Mannen og/eller familien kom oppover på ferie. Og han var et av de søskenbarna de snakket oftest om. Så selv om de ikke pleide å ha kontakt sånn til hverdags vil jeg si at de hadde mye kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...