Store My Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #881 Skrevet 10. oktober 2014 Fine, fine kjæresten! Nesten så jeg også vil ha håndskrevet kjærlighetsbrev! Det var ikke egentlig et kjærlighetsbrev. Men var litt av det også Ønsk deg håndskrevet brev i bursdagsgave! Nå har jeg en kjæreste som liker å uttrykke seg skriftlig, da. Jeg mener ærlig at han burde skrive bok, han har en nydelig måte å uttrykke seg skriftlig på. Jeg kunne se klart for meg alt han beskrev. Jeg lo høyt flere ganger, smilte mye, og ble rørt til tårer.
Gjest Neferet Skrevet 10. oktober 2014 #882 Skrevet 10. oktober 2014 Åh, så stas med brev! Kan tenke meg det gjorde hele dagen bedre! God helg!
Store My Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #883 Skrevet 10. oktober 2014 Åh, så stas med brev! Kan tenke meg det gjorde hele dagen bedre! God helg! Ja, jeg har vært glad og rolig i hele dag. God helg til deg også.
Store My Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter #884 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg synes ikke det er noe fint å bo alene lenger
juliane Skrevet 14. oktober 2014 #885 Skrevet 14. oktober 2014 Isj. Regner med det er fordi du vil bo med S, ikke at du har fått en voldsom lyst til å bo i kollektiv igjen?
Store My Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #886 Skrevet 14. oktober 2014 Isj. Regner med det er fordi du vil bo med S, ikke at du har fått en voldsom lyst til å bo i kollektiv igjen? Haha! Nei, kollektiv er jeg ferdig med for mange, mange, mange, mange år siden gitt. Ja, jeg vil bo med S, men det kommer ikke til å skje på leeeenge. Nesten så jeg har lyst til å bo med ei venninne i mellomtiden, så jeg har noen å se på tv med om kvelden. Men i virkeligheten vil jeg nok ikke det.
Store My Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter #887 Skrevet 18. oktober 2014 Bråvåknet av mareritt. Og det hjelper ikke at jeg er våken nå og vet det bare var en drøm, følelsen sitter i. Får lese en stund og gjøre noen pusteøvelser, så slipper det forhåpentligvis taket etterhvert.
Store My Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter #889 Skrevet 18. oktober 2014 Takk Jeg sovna igjen etter ikke alt for lenge. Så det gikk bra.
Store My Skrevet 1. november 2014 Forfatter #890 Skrevet 1. november 2014 I dag har jeg og S ettårsjubileum. Han er den aller beste mannen jeg noen gang har kjent
juliane Skrevet 1. november 2014 #891 Skrevet 1. november 2014 Hipp hipp hurra for jubileum med mannen i ditt liv!
Store My Skrevet 2. november 2014 Forfatter #892 Skrevet 2. november 2014 Hipp hipp hurra for jubileum med mannen i ditt liv! Takk! Jeg smiler masse akkurat nå
Store My Skrevet 2. november 2014 Forfatter #894 Skrevet 2. november 2014 S er utilgjengelig for tida, og det går stort sett ganske greit for jeg har vært innstilt på det veldig lenge. Men akkurat i dag var det vondt. Vrir og vrenger huet for å komme på noe som gjør at vi kan se hverandre oftere. Men jeg kommer ikke på noe som er gjenomførtbart det første året i alle fall. så vi får vel bare fortsette som før litt til, og se hverandre så ofte vi kan, og i mellomtida snakke med hverandre på telefon etc. Vi får i alle fall bekreftet at forholdet vårt ikke bare er basert på fysisk tiltrekning, og det er jo på en måte greit, for jeg er helt sinnsykt tiltrukket av fyren! Og så vidt jeg forstår er det absolutt gjensidig.
Store My Skrevet 10. november 2014 Forfatter #895 Skrevet 10. november 2014 (endret) S må gjennom noen greier som varer ca 2 uker. Han får vite i dag hvor lenge det varer og om han får gjort det nå eller om han må gjøre det i ferien(!) i februar. Om han må gjøre det i ferien blir det ingen ferie... Hvis han skal gjennom det nå blir det med én gang og sannsynligheten for at jeg hører noen fra ham før det er ferdig er tilnærmet null. Så sånn sett håper jeg å ikke høre fra ham på en stund. Samtidig så kan det at jeg ikke hører fra ham bety at han ble sendt rett tilbake til jungelen og ikke fikk gitt beskjed om at han må gjøre det i ferien. Nei, æsj! Jeg kan ikke tro annet enn at det skjer nå og at han blir ferdig med det. Og at vi får være sammen i februar. Endret 10. november 2014 av Store My
juliane Skrevet 10. november 2014 #896 Skrevet 10. november 2014 Hvis du vil ha hjelp til å banke jobben hans kan jeg godt hjelpe til altså!
Store My Skrevet 10. november 2014 Forfatter #897 Skrevet 10. november 2014 (endret) Hvis du vil ha hjelp til å banke jobben hans kan jeg godt hjelpe til altså! Haha! Takk! Men jeg har på følelsen at de har både flere soldater og mer våpen en oss Endret 10. november 2014 av Store My
Store My Skrevet 10. november 2014 Forfatter #898 Skrevet 10. november 2014 Jeg lar helse være helse, og budsjett være budsjett og kjører sushi og vin i kveld. 1
Store My Skrevet 11. november 2014 Forfatter #900 Skrevet 11. november 2014 Kos deg! Takk vin og sushi var helt perfekt i kveld. Og fikk chatta litt med ei fin venninne og lufta noen tanker. Ting føles litt mindre vondt nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå