Gå til innhold

Somewhere under the rainbow.

Store My

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi fikk avslag på begjæring av omgjøring av saken i NAV. Så da er det Trygderetten neste. Prøvde å være positive og tenkte at da har jeg får jeg jo oppleve både sykehus og rettsak i år, nesten som å leve i de tv-seriene jeg ser på (bortsett fra mye kjedelige, selvfølgelig). Men så begynte jeg å tenke på at den tredje tv-serie sjangeren jeg ser på har en lei tendens til å inneholde mord. Så da mistet tv-analogien sin glans, gitt. :fnise:

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå synes jeg at NAV er noen megaduster, men etter å ha sett NAV på TvNorge i går så skjønner jeg at et sted må de jo ha hentet inspirasjon til manuset sitt... :roll:

Jeg håper dere vinner frem i trygderetten hvis dere velger å ta det dit, og jeg håper at dere får bevist hvor inkompetente de er.

Jeg sender deg bare en liten :klemmer: jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg at NAV er noen megaduster, men etter å ha sett NAV på TvNorge i går så skjønner jeg at et sted må de jo ha hentet inspirasjon til manuset sitt... :roll:

Jeg håper dere vinner frem i trygderetten hvis dere velger å ta det dit, og jeg håper at dere får bevist hvor inkompetente de er.

Jeg sender deg bare en liten :klemmer: jeg..

Jeg tror ikke vi kommer til å vinne i trygderetten, NAV har nok loven på sin side. Men jeg synes loven er teit og korttenkt, og dessuten skal jeg gjøre alt jeg kan, så til retten skal vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi fått tilbud om leilighet! Vi tar over i slutten av april. Passer utmerket.

Godt at noe går vår vei i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært veldig flink til å rydde i helga.

I morgen begynner jeg på jobb. Hjeeelp! Hehe. Blir nok bra. Men er nervøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke skrevet noe om jobb foreløpig for på kvelden har ofte så vondt at alt blir negativt. Men jeg trives godt, så langt. Hyggelige mennesker, og jeg føler at jeg bidrar.

Ellers rydder vi og kaster vi og rydder og kaster. Planen er å få huset visningsklart til mandag, for da får vi låne mammas vaskehjelp (mamma betaler :hjerte: ). Tenkte å ta bilder etter jobb og legge ut annonse. Og så ha visning på onsdag og fredag. Men jeg vil jo rydde mest mulig i skapene før jeg stapper alt inni der igjen for å gjøre huset presentabelt. Så det blir travelt i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kom hjem i dag hadde forresten Mannen skrudd fra hverandre og bært ned skrivebordet mitt. Det var en fin overraskelse. Jeg sa at han skulle gjøre det, og sa at han fikk kjøpe øl etter han hadde gjort det (men ikke før), men trodde likevel ikke det kom til å skje på mange, mange timer. Pizzadeig hadde han også laget. Det var veldig godt å komme hjem til at han hadde satt i gang på eget initiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vææææ! Litt sånn småangst. Må jo egentlig melde adresseendring til folkeregisteret når man skal flytte, men jeg vil jo ikke det for da hører jeg plutselig til et annet NAV-kontor. Jeg nekter å skifte saksbehandler. Jeg er så fornøyd med den jeg har, og jeg har hatt han gjennom hele arbeidsavklaringsperioden min. Hadde egentlig ikke tenkt å endre adresse i folkeregisteret siden vi bare skal flytte i to år, og det er jo ikke sikkert at vi får bo på samme sted de to årene heller (vi har bare kontrakt til sommeren 2013 dit vi skal flytte nå), men så har jeg jo funnet ut at man egentlig må endre adresse om man ikke er student. Og jeg er jo ikke student selv om jeg skal bo i studentbolig. Æsj. Tror ikke jeg kommer til å endre den folkeregistrerte likevel. :sjenert: Så langt har vi fulgt alle reglene til punkt og prikke, og det har ikke hjulpet oss det minste, så jeg tror jeg kommer til å se gjennom fingrene på denne regelen. Vi skal jo flytte tilbake om en liten stund uansett.

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi rydda i hele går, og jeg er utslitt. Så jeg har hatt en dårlig dag på jobb. Håper morgendagen blir bedre.

Har lagt ut annonse for å leie ut leiligheten vår. Nå ble det plutselig litt ekte. Vil ikke... :sjenert:

Fikk bryllupsinnbydelse i dag, da. Det var koselig. Men det var bare jeg som var invitert, ikke Mannen. Det var litt rart, synes jeg. Men skjønner jo at de heller prioriterer venner framfor deres ektefeller dersom de har mange de skal invitere. Vi hadde uansett ikke råd til å dra begge to, så sånn sett er det jo greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte å legge ut annonse på finn.no i dag, for det er vel stort sett den siden målgruppa vår bruker til å finne hybel. Men bestemte meg for å være litt mer tålmodig og la de gratis sidene få en sjanse i alle fall til over helga før jeg begynner å betale i dyre dommer.

Sendte ut bursdaginvitasjoner på sms i morges, og som vanlig irriterer det meg at folk ikke kan svare. De skal jo sikkert bare finne ut om de kan komme eller ikke før de svarer, men jeg begynner jo alltid å lure på om meldingene ikke har kommet fra. Og uansett hvor mye jeg stirrer på telefonen hjelper det ikke det minste, får ikke noen fler smser av den grunn.

Men... positive ting: Har hatt en artig dag på jobb i dag.

Og det er jo noen få som har svart på innbydelsen. Flinke menneskene :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ofte et godt poeng med "ingen nevnt, ingen glemt" altså. Vi hadde et arrangement på jobben i går, så jeg tilbød meg å jobbe da selv om jeg egentlig hadde fri. Jobbet til jeg bokstavelig talt var svett, ble overlatt til meg selv nesten det sekundet jeg kom, men gjorde likevel en god jobb. Så i dag har sjefen sendt ut mail og takket for et fint arrangement, han har også takket flere navngitte personer for ekstra innsats. Han har egentlig takket alle de andre som var med på arrangementet, untatt meg. Og jeg har gjort mer enn flere av dem. Og i tillegg byttet jobbedag for å hjelpe til. Synes rett og slett at det er litt sårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...