Gå til innhold

MDs penslingskur som du gjør selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Etter å ha lest Hilde Christinas blogg, og om pensling fra MD, bestemte jeg meg for å kjøpe dette..

Har dere noe erfaringer? Hvordan var din hud før du begynte med penslingen? Når ble det bedre? Fikk du er stort utbrudd for å få ut alt "dritten"? Alt av erfaringer tas imot med takk :)

Hilsen desperat jente som er LEI av kviser og uren hud! 22 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, denne tråden passet jo veldig bra! Har akkurat bestilt dette selv etter å ha blitt tipset på bloggen hennes :)

Fikk penslingen i posten igår, men må benytte meg av MD's serum i 14 dager før jeg får begynt på kuren. (Og jeg er på 5 dagen nå). Så jeg venter utålmodig på at jeg kan få begynt om..9 dager!

Jeg også er så LEI av kviser og hudormer nå, og håper at dette vil hjelpe! Har også noen arr jeg håper penslingen vil ha positiv effekt på.

Kanskje vi kan holde hverandre oppdatert her? :)

Hilsen Louise, 21 år ;)

Skrevet

Så bra! Jeg bestilte idag, så hun skrev jeg kan forvente leveringstid på 14 dager, så jeg får bare vente vente! Har heldigvis brukt MD serumet i lang tid så kan bare begynne med en gang jeg får det.

Jeg er også UTROLIG lei av kviser, griner nesten når jeg ser meg i speilet på morgenen, og bruker lang tid og masse penger på unødvendig sminke.

Ja, hadde vært spennende og holde hverandre oppdatert for å se hvordan det går, også får vi bare krysse fingrene for at det funker for oss begge! :)

Skrevet

Jeg fikk det i løpet av en uke :)

Uff, nei det er virkelig ikke noe gøy når huden skal ødelegge selvtilliten så mye :tristbla: Jeg sliter ikke så veldig mye med kviser som jeg gjorde før, men jeg har alltid minst 2-3 i ansiktet, og disse gjør ofte vondt. Hos meg er det komedonene som er problemet. Hele pannen full, en del på nesen og en del rundt kjevepartiet.. Så STYGT!!!!

Har brukt så mye unødvendige penger på diverse produkter som ikke har hjulpet.. Begynner å lure på om det kan være noe i kostholdet, snart...

Har ikke MD-serumet hatt noen effekt på deg? Hvilken rens bruker du?

Louise

Skrevet

Så greit, satser på at jeg også får det fort :):)

Jeg føler ikke serumet har hatt så mye effekt jeg! Som alt annet!!! Jeg bruker Decleor cleansing water morgen og kveld, men vurderer å bytte til cleansing oil eller hva det heter. Føler ingenting fungerer på meg, så jeg lever jo i et lite håp at dette kan fungere :)

Skrevet

Den brukte jeg også!! Den hvite melken, med rosa toner, ikke sant??

Det gjorde huden min verre.. Har nå (for 1 uke siden) begynt på MD facial cleanser istedet og huden min er allerede bedre.

Men dette er jo veldig individuelt!

Har gått på serumet en gang før, vet ikke helt om det hjalp eller ikke. Men gir det en sjanse til.

Tør ikke tenke på hvor mye penger det har gått til hudpleie..Grøss.

Er ansiktet ditt VELDIG ille eller? og hvordan er det med arr?

Skrevet

Den rensen jeg bruker er litt tykkere enn vann, men er en klar væske. Jeg bruker heller ikke toner til, hmmmm.. Jeg har prøvd MD facial cleanser også, men føler ikke det fungerte det heller, men har nesten en hel flaske igjen, så kanskje jeg burde prøve igjen..

Ja det går veldig i bølger, men kan seriøst ikke huske ansiktet mitt uten en eneste kvise!! Har alltid hvertfall ei eller to.. For øyeblikket har jeg flere, og det blir ofte sår og slikt som tar laaang tid å få orden på.. Har ikke så mye arr heldigvis, men har endel røde prikker som henger igjen fra tidligere kviser, jeg eeelsker jo å plukke og klemme på de, så gjør vel egentlig bare vondt værre. :(

Skrevet

Gå nå heller til lege og få resept på noe som virkelig hjelper, til en mye billigere penge.

Skrevet

Som hva da?

Skrevet

Jeg brukte md formulations glycare lotion og jeg lover deg at det virker! Har nesten ikke hatt en eneste kvise etterpå, og dette er 2 år siden.

Men ja, all gørra kom ut og det så ikke bra ut. Likevel verdt det.

• 3 uker senere...
Skrevet

Drar opp denne igjen jeg.

Dere som har kjøpt og så smått testet dette hjemme nå, hvordan går det?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Tror neppe dette kommer til å hjelpe på mine arr. Har lest en plass at det er greit for å fjerne nuppete og ujevn hud, men at det ikke gjør noe stort for dypere arr. I hvert fall ikke om man bare tar en kur. Tror nok jeg tyr til noe sterkere når jeg er ferdig med iso'kuren min... :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...