Gjest SmurfeLurfen Skrevet 11. oktober 2011 #1 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hei! Er på utkikk etter ny klokke, noe sånn som denne: http://www.rebuy.dk/images/images/661d42894ed8db1fef3db52d81617b18-l.jpg Altså i stål og med ordentlige visere, ikke digital. Men vil at den skal være vanntett sånn at man kan ha den i dusjen og i basseng. Er det vanskelig å finne? Noe spesielt man skal se etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty2 Skrevet 11. oktober 2011 #2 Del Skrevet 11. oktober 2011 hør på klokke butikker, de pleier å ha kl i alle varianter, en kompis av meg har klokke med visere, som han dykker med ned til 30M har hatt den i et par år, kjøpt på ordinær kl butikk. selv har jeg brukt clas olson klokke, men den er digital, kan jo se om de har noen som er slik som du ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 11. oktober 2011 #3 Del Skrevet 11. oktober 2011 hør på klokke butikker, de pleier å ha kl i alle varianter, en kompis av meg har klokke med visere, som han dykker med ned til 30M har hatt den i et par år, kjøpt på ordinær kl butikk. selv har jeg brukt clas olson klokke, men den er digital, kan jo se om de har noen som er slik som du ønsker. Takk for tips fant denne på Clas: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=164572826 Ser jo bra ut Står at den er vannbeskyttet 3 ATM (betyr visst bar?) Men vet ikke hva det vil si i praksis...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty2 Skrevet 11. oktober 2011 #4 Del Skrevet 11. oktober 2011 Atm er atmosphere trykk.... 3ATM er ca 3 ganger atmospheretrykket = ca 30M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 11. oktober 2011 #5 Del Skrevet 11. oktober 2011 Atm er atmosphere trykk.... 3ATM er ca 3 ganger atmospheretrykket = ca 30M Vil det si at man kan ha den i 30 meteres vanndybde eller?.. Kanskje ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty2 Skrevet 11. oktober 2011 #6 Del Skrevet 11. oktober 2011 30M er grensen for hva den tåler, på 30 M kan den begynne å sprekke og ta inn vann. men sjekk at den er vantett og ikke bare vannresistent. hvis den er vannresistent vil jeg ikke tro at den er kvalifisert til n 3atm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå