Kooko Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Lurer på om dere kan komme med forslag på hvordan jeg kan selge brukte babyklær på finn.no JEg har lagt ut en annnonse (med bilder + info) for noen uker siden men har fremdeles ikke fått noen som er interessert. Selger klærne i forskjellige pakker ut ifra str til en billig pris... Vet ikke om jeg gjør noe feil eller at folk ikke er så interessert i å kjøpre brukte barneklær, jeg vet ikke... Hva er deres erfaring med å selge klær da? Noen tips? Vil så gjerne bli kvitt med alle klærne og tjene litt på det samtidig... :forvirret:
Gjest imli Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Trur det rett og slett er for mykje tøy på markedet... Vanlege bukser og genserar osv er så billeg å kjøpe nytt at eg trur ikkje så mange gidd å kjøpe brukt, diverre. Viss du har utekle og sånt trur eg det er lettare å få solgt, sida det er mykje dyrare å kjøpe nytt.
flickan Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Folk gidder ikke kjøpe brukt, fordi det er billig å kjøpe nytt. Jeg har gitt bort en del på finn.no og da forsvinner det med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå