Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2002 #1 Del Skrevet 16. mai 2002 Jeg hadde en link til en siden engang hvor man kunne logge på å få scannet maskinen for virus. Syns det fungerte topp! Men jeg har rota bort linken! Noen som vet hvilket sted jeg mener? Skulle så gjerne ha sjekket maskinen i disse virusdager, og vi har ikke noe antivrius program.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2002 #2 Del Skrevet 16. mai 2002 Her er en: http://housecall.antivirus.com/housecall/s.../start_corp.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2002 #3 Del Skrevet 16. mai 2002 TAKK! Det var den jeg mente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. mai 2002 #4 Del Skrevet 16. mai 2002 Housecall er fin for å finne ut om du har virus, men den fjerner sjelden virus som den finner. Anbefaler deg å skaffe et skikkelig program! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå