AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har blitt innkalt til intervju, men vet ikke hvordan jeg skal komme meg dit. Jeg må ta t bane, men aner ikke hvilken eller om det går noen bane dit. Er det veldig dumt å ringe denne arbeidsgiveren og spørre om hvordan man skal komme seg til det stedet? Jeg har søkt på google osv, men skjønner ikke mye av kart.
Jade Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Kan du ikke ringe til ruteopplysningen da, og få de til å forklare? Vet du ikke dette, fordi det er generelt vanskelig å komme seg dit, eller fordi du ikke er så flink til å tyde rutetabeller? Hvis det er sistnevnte, så tror jeg ikke jeg ville ringt arbeidsgiver. Men er det krise, så er det vel bedre enn at du ikke møter opp fordi du ender opp på feil side av byen. 2
LilleMy Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Det kan fort virke litt feil..... Kan du ikke enten ring til Traffikanten 177 eller får venner til å hjelpe deg?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Det er vannskelig å komme seg dit, men jeg kan jo ringe siden det ligger i en helt annen bydel enn hvor jeg bor. Jeg kan jo ringe rute opplysningen.
Rainbow Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Hvis du skriver det opp på trafikanten.no hjelper den deg å finne ut hvilken bane/buss du må ta og hvor lang tid det tar, samt hvor lang tid du må beregne på å gå. Hvilken bydel er det i? 1
Gjest bazibaz Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 På trafikanten.no kan du søke fra og til en gateadresse. Da får du også opp kart over hvor du skal gå fra bussen/banen/trikken til den endelige adressen. 1
CoffeeCup Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg ville faktisk heller tatt taxi enn å ringe og spørre arbeidsgiver. Kommer litt ann på hva slags jobb du søker, men for meg ville det gitt et litt negativt inntrykk at du ikke klarte å løse dette på egenhånd engang. 10
Gjest Mlle Bonne Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 Håper du skal flytte nærmere jobben viss du skulle få den. Ellers blir det kronglete å komme seg på jobb. trafikanten.no er en bra side. Du kan jo eventuellt viss du har mulighet ta en liten prøvereise et par dager i forveien. Da slipper du å bekymre deg for det og kan heller konsentrere deg om å forberede deg til intervju.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 Tusen takk den trafikkant siden er jo GULL verdt:) Men denne jobben blir for langt unna:( VELLLDIG LANG REISE VEI.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #10 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg ville faktisk heller tatt taxi enn å ringe og spørre arbeidsgiver. Kommer litt ann på hva slags jobb du søker, men for meg ville det gitt et litt negativt inntrykk at du ikke klarte å løse dette på egenhånd engang. Ikke alle har haugevis av penger som de sløser på taxi turer. 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #11 Skrevet 11. oktober 2011 Tusen takk den trafikkant siden er jo GULL verdt:) Men denne jobben blir for langt unna:( VELLLDIG LANG REISE VEI. Hm, har du aldri reist rundt i byen før siden du ikke kjenner Trafikanten og ikke vet hvordan man kommer seg rundt? Man kommer vel de fleste steder innen Oslo i løpet av en times tid, selv om jeg skal være den første til å innrømme at byens trikker og busser stjeler mye av ens tid. Er ikke få timer som forsvinner på forsinkelser og tull i løpet av et år. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #12 Skrevet 11. oktober 2011 Hm, har du aldri reist rundt i byen før siden du ikke kjenner Trafikanten og ikke vet hvordan man kommer seg rundt? Man kommer vel de fleste steder innen Oslo i løpet av en times tid, selv om jeg skal være den første til å innrømme at byens trikker og busser stjeler mye av ens tid. Er ikke få timer som forsvinner på forsinkelser og tull i løpet av et år. Jeg kjenner til trafikanten, men ikke vært inne på nettsiden. Ro ned du. Skjønner ikke hvorfor folk HELE tiden skal være så spydige her på kg. Jeg spurte om hjelp fordi jeg trengte det ellers hadde jeg ikke opprettet en tråd. 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #13 Skrevet 11. oktober 2011 Beklager, men du høres utrolig tafatt ut, om du ikke greier å finne ut av hvor bedriften befinner seg engang. 3
Gjest Mlle Bonne Skrevet 11. oktober 2011 #14 Skrevet 11. oktober 2011 Beklager, men du høres utrolig tafatt ut, om du ikke greier å finne ut av hvor bedriften befinner seg engang. I denne sammenhengen her er det du som fremstår som en tafatt person. 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #15 Skrevet 11. oktober 2011 Takk til alle for hjelpen.. Heldigvis er det større anntall hyggelige mennesker enn disse spydige her på kg. TS
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #16 Skrevet 11. oktober 2011 I denne sammenhengen her er det du som fremstår som en tafatt person. Vet du i det hele tatt hva ordet tafatt betyr? Ikke det, nei. 3
Gjest Mlle Bonne Skrevet 11. oktober 2011 #17 Skrevet 11. oktober 2011 Vet du i det hele tatt hva ordet tafatt betyr? Ikke det, nei. Jeg vet utmerket hva det betyr. Og viss du ikke skjønner den indirekte hentydningen så kan det egentlig være det samme. Da har du egentlig understreket det. 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #18 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg vet utmerket hva det betyr. Og viss du ikke skjønner den indirekte hentydningen så kan det egentlig være det samme. Da har du egentlig understreket det. Nå skjønte jeg den...
Gjesten Skrevet 11. oktober 2011 #19 Skrevet 11. oktober 2011 Beklager, men du høres utrolig tafatt ut, om du ikke greier å finne ut av hvor bedriften befinner seg engang. Det er lov til å spørre om hjelp på Kvinneguiden, det er det de fleste bruker den til. Det er ikke noe poeng å komme hit bare for å slenge dritt. TS trengte hjelp, og fikk det. Problem løst og alle er glade. Hva bidro du med? 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #20 Skrevet 11. oktober 2011 Det er lov til å spørre om hjelp på Kvinneguiden, det er det de fleste bruker den til. Det er ikke noe poeng å komme hit bare for å slenge dritt. TS trengte hjelp, og fikk det. Problem løst og alle er glade. Hva bidro du med? Å understreke at enkelte er så tafatte at det nesten er rart de kommer til intervju i det hele tatt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå