Gå til innhold

Jordklode-kjede vist i dameblad.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninnen min snakket om et kjede hun hadde sett i et dameblad. Det var rett og slett en jordklode, og het "earth". Jeg håper det er noen der ute som har sett det samme, og vet hvem som har dette kjedet. På google dukker det nemlig opp mange ulike kjeder, men jeg har lyst til å finne akkurat dette kjede, det hadde blitt en perfekt julegave nemlig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan det absolutt være, var veldig hennes stil. Vet du om det har vært i noen dameblad?

Skrevet

Ikke spesifikt nei, dessverre, men jeg har sett at det har vært mange annonser for Thomas Sabo i magasiner generelt i alle fall tidligere.

Skrevet

Det var visst ikke snakk om et som har vært i et dameblad, jeg som hadde hørt feil. Det er visst i sølv, og hun trodde det var en svensk dame som hadde designet det. Noen som vet hvilket det kan være?

Skrevet

Det var visst ikke snakk om et som har vært i et dameblad, jeg som hadde hørt feil. Det er visst i sølv, og hun trodde det var en svensk dame som hadde designet det. Noen som vet hvilket det kan være?

Hei. Det er jordklode fra Efva Attling :D Hun har fantastiske smykker!

venninden din er HELDIG om hun får dette i gave, jeg er utrolig fornøyd med mine smykker...

Skrevet

Da er det nok Efva Attlings "Mother Earth", ja :-)

Tenkte å foreslå det men jeg antok at det mest sannsynlig var Thomas Sabo siden det var snakk om dameblad og ingenting om morskap.

Er forøvrig enig med siste taler om at smykket er nydelig :)

• Liker 1
Skrevet

Da er det nok Efva Attlings "Mother Earth", ja :-)

Tenkte å foreslå det men jeg antok at det mest sannsynlig var Thomas Sabo siden det var snakk om dameblad og ingenting om morskap.

Er forøvrig enig med siste taler om at smykket er nydelig :)

De du linket til var også fantastiske, så takk :) De skal jeg se nærmere på!

Skrevet

Takk for all hjelp!

Det var absolutt et nydelig smykke! Så får vi se om jeg kanskje tipser mannen hennes så han kan kjøpe det, kosta nok litt mer enn jeg hadde tenkt å bruke. Så håper han kan kjøpe det, for det hadde vært en flott overraskelse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...