AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Noen som har gått medisin grunnfag her? Siden det inngår en del kjemi og biologi i studiet er det mulig at dette teller med til opptak senere? vurderer odontologi i polen eller tsjekkia og ser at man skal ha kjemi 1 og 2 og fysikk1 eller R1. I tillegg er biologi en fordel. Jeg har lyst til å gå medisin grunnfag for å få en smak på studiet og se om det passer meg, medisin og odontologi har jo mye til felles Men det blir litt mye hvis jeg i tillegg må ta 3-4 fag som privatist! Noen som vet noe om dette? Da blir jeg i såfall veldig takknemmelig
Muffin Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Noen som har gått medisin grunnfag her? Siden det inngår en del kjemi og biologi i studiet er det mulig at dette teller med til opptak senere? vurderer odontologi i polen eller tsjekkia og ser at man skal ha kjemi 1 og 2 og fysikk1 eller R1. I tillegg er biologi en fordel. Jeg har lyst til å gå medisin grunnfag for å få en smak på studiet og se om det passer meg, medisin og odontologi har jo mye til felles Men det blir litt mye hvis jeg i tillegg må ta 3-4 fag som privatist! Noen som vet noe om dette? Da blir jeg i såfall veldig takknemmelig Hvis kjemi 1 og 2 og fysikk 1/R1 er generelle krav for å komme inn der du vil studere, må du ha de fagene på vitnemålet før du kan søke, uavhengig av om du har litt kjemi og biologi på grunnfagskurset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå