Gå til innhold

Er det lett å selge barneutstyr på Finn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at det kryr av annonser på Finn for brukt barneutstyr.

Til dere som har annonsert der - hva slags utstyr er enklest å selge? Hva med vogn - er det mange som er interessert i (pent) brukte vogner?

Jeg kommer selvfølgelig til å ta en fornuftig pris. Men jeg lurer på hva slags utstyr flest er interessert i å kjøpe brukt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt av utstyr, som ser ok ut. Vi har solgt mye på Finn, har hatt mye utstyr med tvillingene og har solgt lekegrind, vognbagene, vippestol osv.

Skrevet

Veldig mykje er overprisa på finn... Legg deg litt under prisnivået, så tippar eg du får solgt :) Eg har kjøpt fleire ting til ungane der. Men som sagt masse overprisa. Fleire vogner som dei skal ha 5-6000 for, det tykkjer eg er i overkant i alle fall...

Skrevet

Enig med imli. Ser mange som legger ut ett og ett bilde av klær, leker og småtteri, og har en absurd høy stykkpris. Bruktmarkedet er så overfylt at det ikke er lett å få mye tilbake, med mindre det er svært populære ting.

Vi har solgt tre vogner, lekegrind og vippestol på finn.

Gjest Spinell
Skrevet (endret)

Pulk er, i følge venner på "pulkjakt", etterspurt og populært på bruktmarkedet da dette er en gjenstand som er ganske dyr som ny, og som mange velger å beholde selv om barna ikke lenger er i pulk-alder.

Ellers har jeg inntrykk av at mange gjerne kan tenke seg å kjøpe en del av de større og dyrere tingene brukt. Både seng/reiseseng, vogn, lekegrind (for de som liker å ha det) var hyppig ettersøkt på finn da mange av mine nærmeste venner fikk barn omtrent samtidig. Og ikke nok med at barnet skulle ha alt slik hjemme; besteforeldrene ville gjerne ha fullt babyutstyr hjemme hos seg de også til barnebarna kom på besøk.

Er ikke klær og annet småtteri sånt som like gjerne kan gis bort, da? I tillegg til alt foreldrene får i gave (jf andre tråder her inne), virker det som en del barneklær går i arv. Da begynner markedet for å selge brukt baby/barnetøy dyrt å bli litt lite, tror jeg.

Endret av Spinell
Skrevet

Store ting som er dyre i innkjøp er nok mest populært, ja. Vogn, seng, leikegrind, barnestol... Av tøy trur eg vinterdressar og ulltøy er lettast å få solgt. Leiker o.l trur eg det er lite marked for å få solgt.

Skrevet

Hva med slike ting som bæretøy, vognposer, stellevesker, babycall, hengevugge, vippestol? Får man solgt slike ting?

Skrevet

Hva med slike ting som bæretøy, vognposer, stellevesker, babycall, hengevugge, vippestol? Får man solgt slike ting?

Jeg hadde vært interessert i det brukt slik at jeg slapp å kjøpe nytt, spesielt vippestol, stellevesker og babycallen :)

En stund til jeg får barn, så har ikke bruk for det nå, men er nok marked der.. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...