Satellites Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har nylig fått en supersøt lampefot, men trenger en skjerm til. Det er ikke noe feste på selve foten, så jeg må ha en skjerm som kan festes i selve pæra. Noen som vet hvor man kan få tak i det? Finner kun hvor man skal feste den i lampefoten!
Merlion Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har kjøpt så godt som alle mine lampeskjermer på Skeidar. Og alle festes på lyspæra.
Satellites Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2011 Takk for tips - skeidar skal sjekkes ut!
natedrake Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 hei, du kan løse dette enkelt ved å bytte sokkel på lampen du har kjøpt ( de fleste lampeskjermer i dag er laget slik at den kan festes på sokkelen og ikke lyspæren). du rett og slett setter på en sokkel med skrufeste, si fra om du vil ha dette gjort ( om du bor i Oslo) så kan jeg gi deg noen tips. om du ikke finner en fin skjerm med pære-klype da
Kontormus Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Det var vel slik pære-klype hun mente? Eller? Det tror jeg de har et ganske godt utvalgt av i lampeavdelingen i de fleste større møbelbutikker slik som Skeida og Bohus osv...
natedrake Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 Jepp pæreklype ja, men om du ikke finner en fin skjerm med pæreklype så kan alt fikses med bytting av sokkel. Bare det jeg mente å si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå