Gå til innhold

Ruter trakk dobbelt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har abonnement på 30-dagerskort, og fikk nylig nytt kort i posten. Men nå har de trukket for to månedskort i oktober! Kan dette være riktig da? Jeg har da ikke to abonnement selv om jeg har to kort, det er jo de som har sendt ut nytt... Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har abonnement på 30-dagerskort, og fikk nylig nytt kort i posten. Men nå har de trukket for to månedskort i oktober! Kan dette være riktig da? Jeg har da ikke to abonnement selv om jeg har to kort, det er jo de som har sendt ut nytt... Noen som har opplevd det samme?

Hm, ser nå at regningen ikke gikk gjennom, siden de jo bare har gjort avtale om å trekke 590 kroner på avtalegiro. Kan de gi meg gebyr for at jeg ikke har betalt da? Jeg hadde jo nok penger på konto til at de kunne trukket for den ene måneden. Jeg så ikke så nøye på e-fakturaen, siden summen jo vanligvis er lik hver måned. Og jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal betale for to måneder nå plutselig? Det er under en måned siden jeg betalte sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gidda å sjekke det men tror det er fordi det ligger et nytt abb. klart på det nye kortet. Såfall en smule frekt å trekke beløpet så tidlig før det er validert - men jeg gidder vel neppe å gjøre noe med det.

For jeg er også fakturert 2 ganger ganske tett i oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gidda å sjekke det men tror det er fordi det ligger et nytt abb. klart på det nye kortet. Såfall en smule frekt å trekke beløpet så tidlig før det er validert - men jeg gidder vel neppe å gjøre noe med det.

For jeg er også fakturert 2 ganger ganske tett i oktober.

Skjønner ikke helt hva Ruter har tenkt på. De skaper masse problemer for seg selv, mange har avtalegiro, og de færreste har sikkert satt den til dobbel sum. Men nå kan det vel i hvert fall ikke komme noen faktura i november?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du sier noe, da skal de hvertfall ikke kreve renter hvis de får pengene senere.

Er vel ikke overvettes imponert over hvordan systemene deres fungerer. Tror det er noen 'Unibus-skjerbner' i Ruter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ring Ruter og spør.

Har prøvd, og ble brutt pga stor pågang. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...