Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Ei venninne og jeg hadde egentlig planlagt å dra til Egypt i vinter, men siden det er så mye uro nede der, vurderer vi nå kanariøyene istedet.

Hvilken måned bør vi dra? Tenker på januar eller februar, men h¨vem av mnd er best med tanke på varme sol osv?

Har dere noen preferanser på steder? Kan gjerne være litt shoppingmuligheter der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på Tenerife i februar for noen år tilbake, og jeg synes ikke da det var spesielt varmt gitt, bare så vidt rundt 20 grader. Så tviler på det er noe bedre i januar. Men spørs vel hvor heldig man er med været og da. ;)

Gjest otrivin
Skrevet

Jeg var der i Januar hvert år fra jeg var 4 til jeg var 13, og det har alltid vært kokvarmt:P?

Skrevet

Jeg var på Tenerife i januar for snart 3 år siden, og det var helt greie temperaturer. :) Tror det var rundt 20-22 på dagen, var deilig på stranda og kjempedeilig vann, og jeg gikk i kjoler og lite klær. På kvelden derimot, var det temmelig kjølig, kan se for meg rundt 10-12 grader. Men det var helt nydelig i forhold til det snøværet som herja hjemme! Kom hjem til fullstendig nedsnødd bil på Gardermoen, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...