AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har tele2 abonement, og har ikke hatt særlig med dekning på snart to dager nå. Utrolig irriterende, jeg har bare denne telefornen og får ikke ringt ut i det hele tatt, ingen får heller ringt meg. Av og til kan jeg sende sms. Noen som vet hvor jeg kan si i fra om dette på internett?
Gjest snoopy_93 Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Har du prøvd hjemmesiden deres? Regner med at de har en eller annen form for "kontakt oss" der hvor du kan si ifra.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 http://www.tele2.no/kundeservice.html
Anglofil Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Kontakt kundeservice på tele2s sider. Forresten, har du tatt ut og inn simkortet av telefonen? Det er ofte det løser problemet. Prøv simkortet i en annen telefon om du har mulighet. Hvis det fremdeles er feil (og hvis det ikke er andre i området med samme problem) er det nok helt sikkert simkortet og du må få nytt simkort. Hvis simkortet fungerer i en annen telefon så er det telefonen. Du kan be tele2 sjekke nettfeil/dekningsfeil, og hvis feilen ligger hos dem må jo de selvsagt sende feilmelding til teknisk avdeling). Mvh Yvonne Endret 11. oktober 2011 av Yvonne
Andy_oslo Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Mest sansynlig har den nærmeste basestasjonen falt ut under tordenværet, og da vil telefonen koble seg opp på en lenger unna, kontakt levrandøren din, de vil kunne fortelle deg hva som er feil, og eventuelt estimert tid for å fikse problemet Du kan prøve å slå telefonen din av og så på igjen og se om det hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå