Hannepanne321 Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Hei! Skal se skrekkfilm i kveld, har noen noe å annbefale? Den må være SKIKKELIG skummel!
bonafide Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Exorsisten, The Ring, Paranormal activity? Det er de fleste av de jeg har sett. Jeg tåler ikke skrekkfilmer, så jeg tisset nesten på meg av skrekk av disse. Takk gud for stor og sterk samboer som jeg kan sove sammen med - ellers hadde jeg aldri greid å sove igjen!!!
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 The Others! Den er kanskje ikke av de aller skumleste, men den er veldig bra!
Lutetium 71 Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Denne var faktisk relativt god, selv om den er fra 88 og svensk!
Hipster Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Dead Silence. The Collector. Jeg synes de er bra i alle fall (:
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 Exorsisten, The Ring, Paranormal activity? Det er de fleste av de jeg har sett. Jeg tåler ikke skrekkfilmer, så jeg tisset nesten på meg av skrekk av disse. Takk gud for stor og sterk samboer som jeg kan sove sammen med - ellers hadde jeg aldri greid å sove igjen!!! Signerer på det groveste, satans verk! Så hvis du er spesielt redd for onde makter, demoner, og sånne ting, kos deg. Kan slenge på The exorcism of Emily Rose, JÆVLIG FÆL!
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 Dead Silence. The Collector. Jeg synes de er bra i alle fall (: Jeg anbefaler også "Dead Silence" !! Man blir helt med i filmen, digger den. Og anbefaler deg egentlig ikke å se Paranormal Activity om du vil ha en skikkelig skrekkfilm, den er egentlig ganske kjedelig, og skjer ikke en dritt. Kjempe kjedelig. 1
Lutetium 71 Skrevet 11. oktober 2011 #10 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg anbefaler også "Dead Silence" !! Man blir helt med i filmen, digger den. Og anbefaler deg egentlig ikke å se Paranormal Activity om du vil ha en skikkelig skrekkfilm, den er egentlig ganske kjedelig, og skjer ikke en dritt. Kjempe kjedelig. HD-versjon av traileren: 1
Neala Skrevet 14. oktober 2011 #13 Skrevet 14. oktober 2011 Som flere her sier, Dead Silence er fantastisk bra! Har sett den åtte ganger, faktisk
Gjest happy_me Skrevet 14. oktober 2011 #14 Skrevet 14. oktober 2011 alle Halloween-filmene, og Nightmare on Elmstreet :D Forbannelsen 1,2,3...hmmm, ja! OG Stephen King's IT part 1 & 2 :D EEEEElsker skrekkfilmer
Gjest happy_me Skrevet 14. oktober 2011 #15 Skrevet 14. oktober 2011 Ja, åsså er jo SKRIK-filmene geniale også da, selv om det er veldig opplagt skremming ;)Vil kalle de for basic-horror :D
Gjest BabyBlue Skrevet 14. oktober 2011 #16 Skrevet 14. oktober 2011 Martyrs. Jævligste filmen jeg noengang har sett, selv om det ikke er en typisk grøsserfilm
Rødtoppen86 Skrevet 14. oktober 2011 #17 Skrevet 14. oktober 2011 Insidious som er nevnt var sånn ekkel ja :S En annen type ekkel film er The orphanage, en spansk film som er verdt å se.
Gjesten Skrevet 14. oktober 2011 #18 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg synes Paranormal Activity var grusom! Mest fordi det føles som en dokumentar
Gjest happy_me Skrevet 15. oktober 2011 #19 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg synes Paranormal Activity var grusom! Mest fordi det føles som en dokumentar Da jeg hadde sett den første PA-filmen, måtte jeg google den etterpå, for å forsikre meg om at det var bare oppdiktet, og ikke en ekte film haha
Hipster Skrevet 15. oktober 2011 #20 Skrevet 15. oktober 2011 Martyrs. Jævligste filmen jeg noengang har sett, selv om det ikke er en typisk grøsserfilm Den har jeg også sett, får så vondt i hele kroppen av å tenke på den. D:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå