Gjest AJ Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Hei! I morra skal jeg til pirbadet og bade med familien pluss masse venner, og problemet er at jeg har mensen! :C Jeg har tenkt til å bruke tampong, men jeg klarer bare å få inn OB mini(den pleier å være full etter ca 5 timer, for da pleier jeg å ta den ut) Jeg har hørt "skrekkhistorier" av at blodet begynner å renne fordi tampongen blir så full av vann så både blodet og vannet renner ut! jeg kommer til å løpe rundt til sklier og stupetårn, så jeg kan ikke skifte etter hver dukkert.. er det sikkert at jeg ikke kommer til å blø? jeg er kjemperedd for at det skal skje..
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Det skal være ganske sikkert, men du må gå og skifte noen ganger.
spinnwild Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Det har aldri skjedd med verken meg eller mine venninner. Ta på deg mørkt badetøy, så føler du deg enda litt sikrere (Høres ikke ut som du er noen storbløder akkurat, så lenge du er i aktivitet vil blodet bare fortynnes og ikke vises, om det skulle komme ut noe) Skal du være der i flere timer, så kan det være greit å bytte en gang eller to. Endret 11. oktober 2011 av spinnwild
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Eh.. vet ikke hvordan du er der nede men jeg er i hvert fall ikke åpen hele tiden der nede. Dytter du inn en tampong riktig så går det nok bra. Du kan jo bare hive en inn rett før du går uti.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Huff... dum tid å få mensen på da:( Tja... Jeg tør heller ikke bade "inne" når jeg har mens, men jeg syntes det går greit hvis man bader ute. Da syntes det ikke så godt hvis det skjer en ulykke Det pleier å gå bra for meg, men jeg vil ikke love deg noe. Lykke til da, vennen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå