Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det sprøeste dere har gjort for skjønnheten?

Jeg pleide råsole meg med ansiktsol en dag før fest for å få hovne øyne lokk :o Dette var riktignok i min spede ungdom *rødme*.

Deretter tok jeg sink på øyenlokkene for at den lyserosa øyenskyggen skulle sitte ekstra godt og bli veeeeeldig rosa. Brukte også sink på leppene. Litt indian magic og kraftig bruk av eyeliner og mascara. Deretter toppa eg heile driden med en Grorud toppen.

Herreguuuuuud :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer ikke på så mye, utenom det med å nekte meg selv å spiser det eller det....eller gå sulten noen dager fordi jeg vil slanke meg litt før fester....Ikke sunt men sånn er det....

Skrevet

Foreløpig er det sprøeste jeg hittil har gjort utseendemessig :

¤ farge / stripe hår -> like nervøs hver gang...

¤ ta piercing i ører / navle -> hater smerte, men fyttigrisen å fint det ble :sjarmor:

:: veldig skummelt :: hehe :Hehe:

Men en ting som jeg finner mer "banebrytende" for min egen del, er at jeg vil få meg permanent make-up. Dvs. markere linjene rundt leppene ( lipliner ) og øynene ( eyeliner ) med farge. Leppene er jeg litt usikker på, men øynene har jeg lenge ønsket å markere mer ( er ikke flink å ta på øyensminke og jeg er stadig stresset ).

Grunnen til at jeg ønsker å markere øynene mer, er at jeg føler meg veldig naken og blek uten sminke. Jeg er ikke helt proff i å sminke meg heller, så da blir det gjerne ikke eyeliner på meg på den måten.

Å få behandlet rynker rundt leppene vil jeg også. Synes det er skammelig og urettferdig å ha rynker der i en alder av 23. Jeg røyker ikke og soler meg lite.

Skrevet

Jeg vet ikke hva det sprøeste er, men det grusomste er uten tvil permanent til konfirmasjonen.. det ble helt grusomt, og håret var ødelagt i flere år etterpå :x

Jeg har i forbindelse med karneval sovet med hårruller.. det er grusomt. Min mor pleide å gjøre det ofte da hun var ung. Tror nok hun slår meg lett ned i støvlene, og hun levde nok mer etter "man må lide for skjønnheten" enn jeg gjør.

Neste prosjekt er å få meg tattis.. er ikke flink med smerte.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Som ung på 80-tallet må jeg vel innrømme at det meste av det jeg den gang så på som skjønnhetsfremmende, strengt tatt er rene estetiske katastrofer - tupert hockeysveis med gråhvite striper, blå kajal og neongrønn mascara, skimmer, glitter og perlemor over en lav sko og gjerne hvite pumps med sokker i.

Det mest ekstreme jeg gjør i dag må vel være at jeg tar brasiliansk bikinivoks. Føltes ganske ekstremt ut første gangen, men alt blir en vane. :briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...