Saral Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Hei! Jeg har utrolig lyst til å jobbe med dyr, men ikke i retning dyrlege og dyrepleier.. Jeg vil heller jobbe i dyrevern og dyrebeskyttelsen osv. Kjempe for dyrenes rettigheter eller noe i den retningen hvis dere forstår Vet det går mye på frivillig arbeid, men er det noen som vet om måte og få en ordentlig stilling innenfor dette? Er også interessert i barnevern og lurer på om det er noen måte og jobbe i barnevernet uten å ha en spesifikk utdanning til det?
Gjest NozMonster Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 (endret) jeg har desverre ikke mange svar til deg, men det du skriver er AKKURATT det jeg også vil og jeg aner omtrent like lite som deg! har du prøvd å komme inn på barnevern på høyskolen da ts? det er alltids behov for støttekontakter, og på instutisjoner så er veeeldig ofte miljøkontaktene "utdanningsløse" . hva med å jobbe på en kennel? Endret 11. oktober 2011 av NozMonster
Saral Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2011 jeg har desverre ikke mange svar til deg, men det du skriver er AKKURATT det jeg også vil og jeg aner omtrent like lite som deg! har du prøvd å komme inn på barnevern på høyskolen da ts? det er alltids behov for støttekontakter, og på instutisjoner så er veeeldig ofte miljøkontaktene "utdanningsløse" . hva med å jobbe på en kennel? Barnevern på høyskolen har jeg ikke prøvd, men det skal jeg absolutt sjekke ut Er sikkert veldig interessant! Kennel er jo og en mulighet, for sjekke ut litt hva som finnes av slike ting rundt her i området. Forhåpentligvis er det mange slike jobber som kan kombineres med annen jobb også Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Ikke noe lønn å få som dyreverner dessverre. Dyrebeskyttelsen får 0 støtte, og de pengene de får fra medlemmene går til de sårt trengende dyrene. Barnevern kan du studere på høyskole/uni. Det har lite med dyrevern å gjøre da, men:p Du kan jo studere det, også jobbe som frivillig i DB utenom:) Jeg har selv jobbet hos DB, givende jobb, selv om det var uten lønn. Jeg elsker selv dyr, og drømmejobben ville vært å jobbe med dem, men har innsett at det ikke er økonomisk mulig. Utenom dyrlege, men det er av ulike grunner uaktuelt.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Du kan jobbe som tilsynsfører gjennom barnevernet uten spesifikk utdanning. Blir helst deltidsjobbing da, ikke noe å leve av. 1
Alexander Skrevet 3. mai 2017 #6 Skrevet 3. mai 2017 Hva med utdanning innen Zoologi? (Biologiutdanning)..
Linnea27 Skrevet 3. mai 2017 #7 Skrevet 3. mai 2017 På 11.10.2011 den 17.56, Saral skrev: Hei! Jeg har utrolig lyst til å jobbe med dyr, men ikke i retning dyrlege og dyrepleier.. Jeg vil heller jobbe i dyrevern og dyrebeskyttelsen osv. Kjempe for dyrenes rettigheter eller noe i den retningen hvis dere forstår Vet det går mye på frivillig arbeid, men er det noen som vet om måte og få en ordentlig stilling innenfor dette? Er også interessert i barnevern og lurer på om det er noen måte og jobbe i barnevernet uten å ha en spesifikk utdanning til det? Kanskje du kan bli beredskapshjem? Eller må man ha utdannelse for det?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #8 Skrevet 3. mai 2017 Jeg trooooor ts har klart å ta et valg på tiden som har gått fra hun skrev hi....Anonymkode: 0cf9d...214
bobleplast_ Skrevet 3. mai 2017 #9 Skrevet 3. mai 2017 Du kan utdanne deg vetrinær og søke jobb hos mattilsynet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå