akuaku Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg trenger hjelp fra dere, jeg. Vaskemaskinen min fungerer ikke, og det som er galt er bare at på-knappen ikke kan trykkes inn. Den sitter fast. Husker ikke hvor jeg kjøpte den og har forgjeves prøvd å funnet den på bankutskrift. Oppvaskmaskinen min har nå masse vann i bunnen av seg. Når jeg tar nedi det hullet, så er det ikke noe jeg får tak i som tetter igjen der ihvertfall. Jeg kjenner ingen handymann, og lurer derfor på hvem jeg skal kontakte for å få dette fikset? Hilsen hjelpløs pike uten peiling
Lira Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Noen oppvaskmaskiner skal fylles med vann (og salt) i bunnen, det er ikke det du kjenner?
qrs Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 Sjekk produsenten til maskinene. På nettet kan du sannsynligvis finne ut hvordan du kontakter dem. De kan sannsynligvis henvise deg videre til en reperatør. Eller du kan ringe f.eks. elkjøp eller noen andre som selger maskiner fra samme produsent og spørre dem etter telefonnummer til en reperatør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå