AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Skal lage laks i folie med grønnsaker nå, har små laksefileter, og paprika, potet, gulrot, løk og purreløk. Og tomat hvis det kan brukes. Spørsmål: -Skal jeg ha en klatt smør i? -Skal alt i samme foliepakke, og skal alt i samtidig? -Jeg liker rømme, det gjør ikke sambo, men skal rømmen på FØR jeg putter det i ovnen? -Hvor lenge må det steke og hvor varm skal ovnen være? Håper på hjelp :-)
Charlie28 Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Skal lage laks i folie med grønnsaker nå, har små laksefileter, og paprika, potet, gulrot, løk og purreløk. Og tomat hvis det kan brukes. Spørsmål: -Skal jeg ha en klatt smør i? -Skal alt i samme foliepakke, og skal alt i samtidig? -Jeg liker rømme, det gjør ikke sambo, men skal rømmen på FØR jeg putter det i ovnen? -Hvor lenge må det steke og hvor varm skal ovnen være? Håper på hjelp :-) Du kan ha alt oppi samme pakke. Men ikke ha for store biter av gr.sakene. Du kan ha oppi smør/rømme før de stekes. Blir best med litt væske (smør, rømme, juice osv..) da de ikke blir så tørre da. Jeg steker mine laksepakker på 225grader i ca 35 min. Tar litt tid før varmen får trenge inn i folien.
-Fisken- Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Hvis du vil ha rømme i og ikke din samboer, er det jo bare å lage to foliepakker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå