AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Del Skrevet 11. oktober 2011 Noen som har erfaringer med den nettbutikken? Tenkte å bestille et kostyme derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virginia Skrevet 11. oktober 2011 #2 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har tidligere bestilt en kostyme derfra. Ikke noe negativt å si om dem bortsett fra at de har utrolig mye stygt der ;-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 12. oktober 2011 #3 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg handlet klær der for noen år siden og alt gikk greit med levering osv, men hadde aldri handlet noe derfra idag Gud så mye stygt de har der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apophis Skrevet 12. oktober 2011 #4 Del Skrevet 12. oktober 2011 Eg har kjøpt ting derfra før, men eg er skeptisk til å kjøpe ting der no. Dårlig kvalitet, bildene stemmer ikkje alltid med virkeligheten og det er mye stygt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daxi Skrevet 12. oktober 2011 #5 Del Skrevet 12. oktober 2011 Bestilte kontaktlinser derfra, gikk veldig bra og raskt... og ja, det er mye stygt der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Louise Skrevet 17. oktober 2011 #6 Del Skrevet 17. oktober 2011 De har iallefall mange fakevarer. Og da lurer jeg på seriøsiteten deres.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå