Gå til innhold

Gave til mannen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skal dere kjøpe til deres mann til jul?

Noen som har ideer å komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så langt så har jeg kjøpt en film til ha om fotball, men synes det er vanskelig jeg og. Hva kjøper man til menn som sier at de ønsker seg penger når du spør dem? Og som har fått gavekort utallige ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt vanskelig og si da vi ikke aner stort om mannen din.

Gavekort og penger er kjedelig...

I tilfellet gavekort må det være noe litt spesiellt..ikke bare ett sånn kjedelig gavekort på ett kjøpesenter..

Hva med ett gavekort i den lokale tattooshappa...kanskje han har sagt i mange år han vil ta en tattoo...eller ett gavekort på ett kurs ...fallskjermkurs\tandemhopp...klatrekurs...grillkurs med grillkongen..

Om han har hobbyer så må det vell være noe han trenger...

Ellers blir det slikt som ligger under de flest juletrær..

*Klær - bukse, genser, jakke, skjorter...boxere..sokker..

*Smykker\klokke\armbånd

Endret av Billabolla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottiplott

Jeg prøver å få tak i billetter til Top Gear, og hadde håpet å kunne pakke dem inn som julegave. Billettene er jo gratis, men jeg vil jo da betale turen :)

Hvis ikke jeg får tak i billetter, tenkte jeg å prøve å få tak i en radiobil, evt gavekort på en butikk som selger "ordentlige" radiobiler. Mannen er jo bare en liten gutt innerst inne :fnise:

Men hvis det ikke hadde blitt noen av disse, aner jeg ikke hva jeg skal gi ham.. :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her..

Jeg var inn på tanken å kjøpe ipad men dei er jo så dyre tenkte å legge max 2000 i gaven.

vet at han har lyst på en ipad så det jeg spekulerer litt på er å gi han et gavekort på en apple butikk og så kjøpe noe klær ilag med....Han liker veldig godt alle sanne duppeditter som datautstyr og slik men er ikke så lett å komme på å kjøpe noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min får antageligvis dunjakke - han har iallfall foreslått at vi kjøper det til hverandre....

Kanskje jeg skal forslå "bytur" med overnatting og spa.... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest redstar

Jeg prøver å få tak i billetter til Top Gear, og hadde håpet å kunne pakke dem inn som julegave. Billettene er jo gratis, men jeg vil jo da betale turen :)

Hvis ikke jeg får tak i billetter, tenkte jeg å prøve å få tak i en radiobil, evt gavekort på en butikk som selger "ordentlige" radiobiler. Mannen er jo bare en liten gutt innerst inne :fnise:

Men hvis det ikke hadde blitt noen av disse, aner jeg ikke hva jeg skal gi ham.. :-S

Top gear showet? Er det ikke slik at man står på venteliste så trekker dem ut hvem som får billetter? Og da at man ikke kan planlegge helt sikkert når det blir eller har jeg hørt feil?:)Jeg har også veldig lyst til å dra på top gear med min kjære!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottiplott

Top gear showet? Er det ikke slik at man står på venteliste så trekker dem ut hvem som får billetter? Og da at man ikke kan planlegge helt sikkert når det blir eller har jeg hørt feil?:)Jeg har også veldig lyst til å dra på top gear med min kjære!:)

Jo, det er slik:-) Jeg står på venteliste nå;-) Vi må nok bare belage oss på at hvis vi får billetter, så må alt annet omrokkeres:-P jeg har funnet hotell og slikt, så det er bare å bestille rom og fly. De filmer jo også kun på søndag, så vi slipper å ta mye fri fra jobben også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...