AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Oppdaget at jeg har et litt tjukkt gulhvitt belegg på den bakre delen av tunga.... Tipper det er candida Albicans ..? I noen måneder nå har jeg lagt merke til og undret meg over at typen kør seg nedentil titt og ofte. Hva gjør jeg nå? Er det noe jeg kan ta mot det jeg har i munnen? Eventeull smitte - har han smittet meg eller jeg han? Har candida i munnen noen sammenheng med candida i tarmen, lekk tarm osv???
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 har akkuratt samme problemet!! hjelp!
applecider Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 har akkuratt samme problemet!! hjelp! I kor: HJELP!! 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Dra til legen begge to. Kan ikke. Det er for langt unna og jeg har kroniske sykdommer som gjør at jeg ikke kommer meg noe særlig ut av huset. Venter på en haug med prøvesar. Har bedt sekretæren om be legen ringe meg, han ringer ikke og jeg har ringt dit 2 ganger de siste 2 ukene. Ikke nok med at det bekymrer meg at han ikke ringer ang.svarene (sekretæren sier hun skal gi han beskjed om at han må ringe tilbake i løpet av dagen og at det haster), men så dukker dette opp i tillegg. Jeg har foressten avtale med legekontoret om telefonkonsultasjoner fordi jeg er alvorlig syk.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Soppinfeksjon i munnhulen må behandles, og den medisinen er på resept. Sopp i munn og svelg er veldig ubehagelig og kan gjøre direkte vondt når du spiser.
LadyStarlight Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 Dere kan jo prøve en munnskyll som heter Corsodyl, den kan fjerne enkelte typer sopp i munnhule.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 Kjøpte Listerine Skal prøve etterpå! Jeg tror ikke det er sopp faktisk, det minner mer om "hårete tunge" (!) link: bilde Jeg hadde vondt i hode i går og har vondt i halsen i dag, kan hende det bygger seg opp en halsbetennelse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå