Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usj- på 3 dagen nå sliter jeg med å få åpnet enkelte nettsider. Deriblant Hotmail og Slektsøk-programmet ancectry.com. Jeg får ingen feilmelding- men nettleseren står bare å jobber og jobber (i bestefall får jeg en helt hvit side). I prosesslinjen (nede rett over startlinjen på skjermbildet) står det enten Koblet til "blablabla" (hotmail) eller Venter på "blablabla" men ingen ting skjer (har latt det surre og gå i over en time.

Noen som har forslagt til løsninger?

Ancectery har forhåndslagret passordet mitt- mens hotmail husker sist brukte mailadresse (men ikke passord) hvis dette kan hjelpe for løsning. Andre sider- som FB som husker både bruker og passord logger rett inn...

Datahjelperen min har ikke anledning før om noen dager- men jeg er en utålmodig sjel...

Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

Jeg har ikke svaret, men lurer på noe av det samme. På min PC er det av alle ting sidene til NRKs distriktskontor som ikke vil åpnes :fnise: M.a.o. ikke en passordbelagt side.

Skrevet

Det kan være et problem med nettleseren du bruker, eller en utvidelse til denne.

Har du samme problemet hvis du bruker en annen nettleser?

Skrevet

Ja, desverre- bruker vanligvis firefox men forsøkte explorer i sta- samme trøbbelet der...

Av nye ting som har skjedd på maskina siste dagene vet jeg at jeg fikk en java-uppdate og en windows- men husker ikke helt om dette var samme dag eller før problemet startet.

Skrevet (endret)

Trøbbelet oppsto på søndag. Brukte maskinen og programmene i 2 runder (i forskjellige hus- altså ulike nettleverandører)- da jeg skulle starte maskinen igjen gang tre (samme sted som første gang) ville ikke lenger programmene/nettsidene la seg åpne...

Endret av Reveal
Skrevet

Trøbbelet oppsto på søndag. Brukte maskinen og programmene i 2 runder (i forskjellige hus- altså ulike nettleverandører)- da jeg skulle starte maskinen igjen gang tre (samme sted som første gang) ville ikke lenger programmene/nettsidene la seg åpne...

Har du problemer med andre programmer enn nettleserne?

Hvis du har problemer med de eksakt samme nettsidene i både FF og IE, må det være noe utemon nettleserne, som f.eks. brannmuren, Java, Flash, antivirusprogrammet (dersom det har en plug-in eller hekter seg inn på nettverkstrafikken for å inspisere nettsider).

Det går an å starte IE i en egen "sikkermodus" der ingen av tilleggene lastes inn. Har du prøvd den? I Windows 7 ligger snarveien under Alle Programmer > Tilbehør > Systemverktøy.

Hvilken Windows-versjon bruker du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...