Rusken Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Er det noen som har testet StimuLash? Vurderer veldig å kjøpe det, men er mye penger å betale hvis det ikke fungerer.. Koster i underkant av tusen kroner, men de ansatte snakket veldig varmt om den. Men de skal jo selge produktet.. Trenger noen ærlige tilbakemeldinger, har noen prøvd den? :D (For de som ikke vet er StimuLash et slags serum som skal styrke øyevippene og gjøre de lengre)
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 neulash skla være veldig bra. Jeg tester den nå er på dag 11, men er litt rød i øynene pga den:( håper det går over. Her er en som har testet den mange svenske bloggere sverger til den.Min lenke
Rusken Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2011 Wow, det er jo nesten for godt til å være sant. Blir helt gira! Men hva er forskjellen på Stimu og Neu?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 aner ikke, men jeg ser forskjell allerede etter bare 11 dager med nuelash. Bare irriterende at jeg blir litt rød:( håper det går over. Jeg skal ringe kundeservice imorgen og høre om det er normalt.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 Flere som har prøvd dette? Googlet produktet og det kom opp mange gode anmeldelser. Har den siste tiden fått mindre og kortere vipper og vil gjerne prøve dette om det virker - selv om prisen er litt stiv, syns jeg...
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #6 Skrevet 1. mai 2012 Jeg har googlet endel, spesielt på neulash og kom frem til at jeg ikke gidder bruke det. Slik jeg forstå det krever det "evigvarende" bruk - slutter man opphører effekten. Leste noen tilbakemeldinger på det, og da tok det visst endel tid å få normale øyevipper igjen når de nye har falt av(fordi man slutter å bruke det). Blir jo litt drøyt å bruke vippeserum resten av livet(er heller ikke så gira på å bruke 3 mnd på å gro de tilbake, muligens i helt annen form enn før) - så..... Men om noen har veldig god erfaring også når de kutter ut produktet, så si ifra
RugRatzz Skrevet 1. mai 2012 #7 Skrevet 1. mai 2012 Er det ikke sånn at huden der hvor det blir påført kan bli mørkere? Og at iris kan mørkne?
elise00 Skrevet 1. mai 2012 #8 Skrevet 1. mai 2012 Jeg har brukt stimulash fusion siden før jul. Tok en pause i februar/mars og har begynt å bruke den igjen for jeg syntes vippene ble kortere når jeg sluttet. Var litt rød på kanten av øyelokket de første dagene ellers så merker jeg ingenting. De første ukene ble vippene kjempelange (men jeg hadde litt korte vipper etter å ha tatt av extensions så jeg vet ikke hvor mye over "normalen" de ble). Den er veldig drøy i bruk
Gjest Tinkerbell Skrevet 1. mai 2012 #9 Skrevet 1. mai 2012 Jeg har brukt denne en stund nå, og så synlige resultater etter bare 3 uker. Samme gjelder min mor, hun har også fått lange vipper av den. Resultatet er verdt prisen du kjøper den for.
Wonderbitch Skrevet 4. mai 2012 #10 Skrevet 4. mai 2012 Har nå bestilt den ( 2 ml.) på Nelly.no etter å ha lest at den har virket på så mange.. Skikkelig spent! Er det flere som vil dele erfaringer?
Wonderbitch Skrevet 29. juli 2012 #11 Skrevet 29. juli 2012 Hei! Vet denne tråden er gammel, men synes bare jeg måtte dele min erfaring siden det er så mange positive omtaler der ute (Supert det altså:-) ).. har brukt den i nesten 3 måneder nå, hver eneste kveld uten å få noen effekt whatsoever.. dessverre:-( så var bortkastede penger for min del.. men om noen vurderer å kjøpe den er det jo bare å prøve! Bare vær obs på at den ikke fungerer like godt for alle!
Lexica Skrevet 30. juli 2012 #12 Skrevet 30. juli 2012 Vil bare minne dere på at de fleste store bloggene blir sponset av forskjellige merker/prøvevarer hvor de prøver dette, og får betalt for sin mening...som jeg tror er, jo mer ros, jo bedre betalt. Er godt mulig det virker, men at er kort virketid og det koster fletta å vedlikehold.Nå har jeg ikke kikket noe innpå dette produktet, men ville vært forsiktig med å stole for mye på akkurat blogg-respons. Forum har hjulpet meg i flere kjøp (som her) Men så klart, finnes en del av de som oppretter falsk profil for å snakke fint om eget produkt. Lykke til! Om du prøver, hold oss gjerne oppdatert 1
Gjest BabyBlue Skrevet 30. juli 2012 #13 Skrevet 30. juli 2012 Har truffet en del folk som skryter noe veldig over neu lash.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå