Gå til innhold

Sprettballer og klinkekuler

Gjest Rastl0s

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Rastl0s

Har akkurat vært hos reguleringstannlegen og fjernet en "stang" som satt bak tennene oppe. Det føles godt!

Før jeg var hos tannlegen var jeg og trente litt, og må si at hu nye bak skranken is looking mighty fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rastl0s

Har vært en pest og plage i mange år!! Godt å endelig bli kvitt mesteparten av det :kaffekopp: Da slipper jeg også å miste hele øverste tannrekka om jeg får et skudd i munnen om jeg spiller med plexi på hockeyhjelmen også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au! :redd:

Skjønner ikke at noen tør å spille med plexi jeg.. jeg hadde nok brukt gitter..

Men de "store gutta" gjør jo det så.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rastl0s

Ja har alltid vært litt redd det selv siden jeg spiller bak :P Alltid brukt kroppen til å avverge pucker mot mål om jeg har sjansen. Senest på forrige trening fikk jeg håndledd/slagskudd i låret AKKURAT der det ikke er beskyttet, så har gått med et heftig blåmerke siden da :P

Ja de store gutta gjør jo det! Blir litt dumt å være eneste med gitter så lenge man kan spille med plexi! Tror jeg kommer til å bytte snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er jo en risk å ta da.. men jeg skjønner det hvis alle de andre har plexi. :jepp:

Blåmerker må man regne med i hockey ja. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sånn i all offentlighet, med ny bok! :smilyblomst:

Jasså? Lovende schnuppe i skranken? Åssen så hun ut da du? :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rastl0s

Jo takk takk :takke:

Jajaja! Ikke at det ikke er det fra før av altså, men de klarer ikke å ansette lite tiltrekkende jenter merkelig nok!

Hu var blond, alt jeg husker :P Er ikke veldig glad i blonde jenter, men sånn å se på bare så er hu jo bra :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er skjeldent at jeg "ser på" potensielt søte forbipasserende for tiden. Det er høsten som er i anmarsj og jeg trekker til meg øyene og lever inni mitt hode. Inni mine store ytterplagg med hette på. Det er mangt og meget som skal funderes på igjennom en lang vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...