Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, eg lure på om det er nokon som veit om ein rideskule i Tønsberg området som har ridekurs for voksne? Har så lyst å lære meg å ri!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket med Lefdals? Skolen ligger langs Hortensveien. Vet de har ridekurs der, men vet ikke om de har egne kurs for voksne. Verdt å ta en titt.

Skrevet

Har du sjekket med Lefdals? Skolen ligger langs Hortensveien. Vet de har ridekurs der, men vet ikke om de har egne kurs for voksne. Verdt å ta en titt.

eg har sjekka nettsida deira, men kan no ta å ringe dei. Hadde vert så kjekt å tatt eit ridekurs.

• 2 uker senere...
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Lefdal er vel norges største rideskole og har kurs for alle, så ja hør med de. Ellers har du Melsom også. Aner ikke hvordan det er med undervisning der og om det bare er for skoleelevene. Men verdt å høre. Ellers finnes det flere små staller, med litt privattimer. Men disse er ikke så lette å finne.

Skrevet

Slenger meg på!

Ønsker så sårt å begynne med ridning igjen, og kanskje bli kjent med noen innen miljøet... *innflytter*

Skrevet

Lefdal er vel norges største rideskole og har kurs for alle, så ja hør med de. Ellers har du Melsom også. Aner ikke hvordan det er med undervisning der og om det bare er for skoleelevene. Men verdt å høre. Ellers finnes det flere små staller, med litt privattimer. Men disse er ikke så lette å finne.

Da skal eg ta å høyre med dei, altså Lefdal. Ligger ikkje det på veien mot Horten?

Skrevet

Jo ligger langs Hortensveien, eller så har du Grorud Gård da mange bra kurs der og :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...