AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Det er en leilighet jeg er veldig interessert i og skal på visning på torsdag etter avtale med eieren. Jeg er veldig ivrig og håper at det er JEG som får leiligheten etter visningen. Ble så ivrig at jeg følte jeg bare måtte ringe til eieren og høre om det var mange interesser for leiligheten. Noe som er det dummeste og flaueste jeg har gjort på lenge! Først sa vi hei og jeg nevnte at vi hadde snakket litt i går også, jaja han husket det. Så spurte jeg om det var mange interesser for leiligheten/om det skulle komme mange på visningen. Og så bare sa jeg at jeg bare lurte fordi jeg var veldig interessert selv og mener leiligheten er perfekt for meg. Så spurte jeg åssen leietagere han så etter??? Hvorfor søren spurte jeg om det? Det var feil av meg sant? Huff. Alt føltes så innmari kleint nå. Han tenker sikkert at jeg er en raring. Avsluttet med "jaja var egentlig bare det jeg lurte på, men ses på visningen da!" så hade. Var det dumt av meg?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Neida, høres ikke ut som om du sa noe avgjørende idiotisk. I mine øyne viste du bare interesse, og det kan jo være positivt. Bare ikke kleng deg på eieren under visningen og prøv å forhold deg kontrollert der, så går det nok bra. Lykke til :-)
LoneWolf Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Det var vel ikke noe sumt sagt det da? Det bare viser til han at du er veldig interessert i leiligheten og du har fått gjort en intrykk på han før du kommer på visningen. Jeg hadde hvertfall ikke sett på det som negativt
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Så utrolig deilig å høre! hehe. Så det var ikke så dumt likevel... Men føler meg fortsatt litt dum for det Skal prøve å ikke virke helt gal på visningen da! Takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå