Devana Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Aner ikke hvilken kategori dette skal ligge i, så jeg anser det inntil videre som "kultur". Jeg har et stort maleri som jeg er veldig glad, som jeg arvet for noen år siden og jeg har lenge forsøkt å finne ut hvem maleren er, men med litt hell siden noe av navnet er litt blurrete/utydelig. Det kan jo være en familievenn fra gammelt av for alt jeg vet som er håpløs å finne ut noe om, men jeg liker godt malerstilen hans og kunne gjerne tenkt meg flere malerier hvis det er å oppdrive. Navnet jeg hittil har klart å tyde er: T. Dilling.... (også tror jeg det er en ö inni der, eller kanskje en e, men det er som sagt blurrete. Vil tro det er 3 eller 4 bokstaver som jeg mangler.) Ringer det noen bjeller hos noen som kanskje vet hvem det kan være? Det er et oljemaleri.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Terri Dilling er jo ei. Hva er maleriet av?
Safira Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg ville prøvd å ta kontakt med en kunsthandler (f.eks. Blomquist), kanskje de kan hjelpe deg?
Devana Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2011 Terri Dilling er jo ei. Hva er maleriet av? Maleriet er et naturmaleri, men hovedmotivet er et hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå