Gå til innhold

Er dette mulig på facebook-chatten? Virkelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Det er en person jeg liker litt som jeg pleier å chatte med på facebook. Når jeg klikker på navnet kommer hele ramsen opp med tidligere samtaler og føler jeg da må på en måte fortsette fra der vi slapp, hadde vært mye lettere hvis man bare kunne starte i et helt nytt vindu og slippe å se alt det gale.

En jeg kjenner sa at det gikk ann å trykke på noe (clear window eller noe) og da så man ikke alt det gamle - gjelder det da også for personen jeg chatter med? Hvis jeg trykker på det, er det bare jeg som får opp det nye vinduet uten alt det gamle eller blir det sånn for den jeg chatter med og? Noen som vet? "Clearer" jeg bare mitt vindu eller den andres og?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du bare fjerner det hos deg. Regner med han må gjøre det samme for at vinduet skal tømmes hos han også.

Skrevet

Tror du bare fjerner det hos deg. Regner med han må gjøre det samme for at vinduet skal tømmes hos han også.

Aaaah så vedkommende vil fortsatt se hele storyen hos seg?

Skrevet

Ingen som aner?

Skrevet

Du tømmer bare din egen logg ved å klikke på "tøm vindu".

Skrevet

Du tømmer bare din egen logg ved å klikke på "tøm vindu".

Så det er ingenting jeg kan gjøre for å tømme den andres vindu? Personen jeg chatter med vil altså uanset se loggen for gangene før?

Skrevet

Det kan jo hende han har slettet den selv da. Uansett, starter dere en ny samtale, så er han jo klar over hvor lenge det er siden den forrige. Du trenger ikke å fortsette der dere slapp, bare begynn på nytt :)

Skrevet

Jeg har aldri tenkt over at det er noe problem å begynne en ny samtale selv om det står noe gammel logg der. Det er jo det som er fint med chatten. Det trenger ikke henge sammen alt sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...