AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 dumt spørsmål kanskje, men har blitt oppringt av skjult nummer et par ganger i det siste, der de spør om det stemmer at jeg er ---- (navn), og meldingen er forhåndsinspillt og jeg kan svare ved å trykke på 1,2 eller 3 for å bekrefte eller avkrefte. hva kan det være? :S
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 hva skal de svindle med det? kan jo uansett finne navnet mitt på gulesider osv.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 jeg hadde jo blitt litt skeptisk om en forhåndsspillt melding blir lest opp fra skult nr å spør om jeg er "også mitt navn".. :S Men sikker på at det ikke bare er noen kamerater/venninner som tulleringer med deg?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 ganske sikker på at det ikke er det, tror ingen av vennene mine hadde fått det til engang. svarer ikke når de spør, men syns det er litt skummelt :S skjønner ikke helt hva det kan være...
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Har lest om det der i en annen tråd, men klarer ikke helt husker hva jeg meste. Det var nor mef at hvis du ikke bekreftet et valg ville de prøve på nytt senere. Kanskje det var noe politi namsmann forskynnelse av et eller annet dom. Fet var iallefall noe litt kjipt, men ingen svindel. Skal prøve å se om jeg finner det igjen et sted. Lenge siden jeg leste det. Grunnen til at du måtte bekrefte var fordi du da på en måte signerer på at du har hørt meldingen og at du et du.
sofie777 Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg vet at de har undersøkelser i USA der det er en maskin som leser opp spørsmålene. (Det blir til og med laget vitser om det.) Kanskje det har kommet til Norge også?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 jeg har jo ikke blitt dømt for noe, hvorfor skulle jeg få noe sånt fra politiet? :S nå ble jeg hvertfall redd
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 åh!forresten! kan det være et inkassoselskap som ringer sånn? fikk en betalingsoppfordring for en uke siden på en regning jeg ikke hadde fått betalt (første og siste gang, ja, jeg vet det er dumt av meg men har hatt veldig dårlig økonomi i det siste på grunn av omstendigheter, men det har ordnet seg nå). men de ringte meg for noen dager siden og da avtalte vi når jeg skulle betale (har jeg forresten fått betalingsanmerkning? ), så kan ikke skjønner hvorfor de skulle ringe sånn nå isåfall. Men politiet ! :S da vet jeg hvertfall ikke hva det kan være. (og ps. dere trenger ikke kjefte på meg for betalingsoppfordringen, har dårlig samvittighet, og fikk nesten ikke sove etter at jeg hadde fått den. ) ble litt mye of topic her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå