Gjest pauline Skrevet 5. desember 2003 #1 Skrevet 5. desember 2003 Jeg skal kjøpe en fin jeans til mannen min, og lurer på om dere har noen stalltips til fine-bukserumpe-merker ?
tonekk Skrevet 5. desember 2003 #2 Skrevet 5. desember 2003 Lee! :D kjæresten min har noen fine jeans fra lee.... oh my, klarer ikke holde meg unna stumpen hans da, nei...
Gjest yngre herremann Skrevet 5. desember 2003 #3 Skrevet 5. desember 2003 Ville bare skyte inn, at Jeans for menn stort sett holder seg til WYSIWYG-prinsippet. Vi er vel såpass enkle at vi ikke prøver å endre utseende med "hold-inn" produkter som skal få oss til å se anderledes ut. Tenk de skuffelser dere damer slipper, når nettene blir lange og klærne skal av?! (til de som lurer, forkortelsen over betyr "What you see is what you get")
missfidget Skrevet 5. desember 2003 #4 Skrevet 5. desember 2003 Det kommer ikke til å være vanskelig tror jeg. Det er masse stilige klær der ute for menn....Jeg kjøpte faktisk et par virkelige fine dongeribukser i fra...Kappahl! Forstår ikke helt hvordan det er at herreklær kan være veldig tøff og stilig mens dame avdeling er....som regel alt for damete. Men men....du får ser....Om du vil bruker mye penger så kan du sikkert finne skikkelig kule jeans.
stinegull Skrevet 6. desember 2003 #6 Skrevet 6. desember 2003 Helt enig, Nudie bukser er tingen.mange forskjellige modeller. kule. kjøp dem i Rathkesgt 7 i oslo
huzky Skrevet 6. desember 2003 #7 Skrevet 6. desember 2003 Vet ikke helt hvilket merke det er, men typen kom hjem med bukser fra Brandstad. Lurer på om det er G star?? De sitter hvertfall bra...
Gjest sexysadie Skrevet 6. desember 2003 #8 Skrevet 6. desember 2003 det er bar levis 501 sdom duger på menn. Beklager
Musemor Skrevet 6. desember 2003 #9 Skrevet 6. desember 2003 det er bar levis 501 sdom duger på menn. Beklager Pøh sexysadie, det er bare tull! Både Lee og Diesel har fine buksemodeller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå