AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #101 Del Skrevet 27. oktober 2011 Pet?? Nei, dette er det ikke Pet som har skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Sinnataggen* Skrevet 27. oktober 2011 #102 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hva må jeg gjøre for å bevare husfreden? 1. skaff deg en hund som ikke liker katter ( eller svigermødre ) 2. Lag en vollgrav rundt huset hvor du har krokodiller i. 3. få et strømførende alarmsystem som utløses ved hennes fingeravtrykk. ELLER den beste ... wait for it ... wait for it Fortell det som det er, du har blitt allergisk mot katter japp kan ikke bli enklere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Highway Skrevet 28. oktober 2011 #103 Del Skrevet 28. oktober 2011 Tusen takk for en fantastisk tråd!! Ler så jeg griner og holder på å tisse på meg :skratte: Gode gud 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 28. oktober 2011 #104 Del Skrevet 28. oktober 2011 1. skaff deg en hund som ikke liker katter ( eller svigermødre ) 2. Lag en vollgrav rundt huset hvor du har krokodiller i. 3. få et strømførende alarmsystem som utløses ved hennes fingeravtrykk. ELLER den beste ... wait for it ... wait for it Fortell det som det er, du har blitt allergisk mot katter japp kan ikke bli enklere hmm dette skal jeg gjøre hvis jeg ser lisensmannen i nabolaget. takk for tipset hvis det ikke funker, skal jeg fortelle at jeg er allergisk mot lisensmenn må lage krokodilledam rundt postkassa også da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 29. oktober 2011 #105 Del Skrevet 29. oktober 2011 Syns ikke unger er noe mer hygienisk med snørrete og skitne hender som man ikke vet hvor har vært. Dette er grunnen til at jeg ikke kjøper smågodt fra de nederste hyllene..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #106 Del Skrevet 29. oktober 2011 Nei, dette er det ikke Pet som har skrevet. Det er helt sant! Hilsen Pet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #107 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg måtte bare google "cats in hats" etter å ha lest denne tråden... anbefales! En liten forsmak: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå