CaspertheGh0st Skrevet 12. oktober 2011 #81 Del Skrevet 12. oktober 2011 Man skal ikke ta denne tråden altfor alvorlig. I got trolled. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 12. oktober 2011 #82 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hysterisk bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 12. oktober 2011 #83 Del Skrevet 12. oktober 2011 Svigermor bor nå alene men er ikke en ensom person,derimot er hun svært så aktiv i pensjonistmiljøet. Hun har bl.a. meldt seg opp som en slags frivillig ved det lokale gamlehjemmet hvor hun og Filip liker å underholde de eldre. Eldre ser ut til å elske katter med hjemmestrikkete labber. Jeg har ikke noe imot hva hun gjør hjemme hos seg selv, men rundt mitt eget spisebord så liker jeg ikke å ha Filip ved siden av meg. Filip blir sittende helt til matmor nikker til han og sier værsegod. Hun tenker også på og prøver å få Filip til å trykke snuten sin mot en serviett etterpå, hvor langt hun har kommet i det prosjektet er jeg er usikker på men mulig jeg får et glimt av det til helgens middag hos henne. Ts. Her er det jo bare en ting å gjøre, TS. Oppmuntre svigermor til å trene aktivt, med både Filip og servietten, slik at du under helgens fellesmiddag får bivåne fremgangen. Og, om du er så vennlig; kan du holde oss oppdatert tror du ? Med tanke på årets julemiddag så hadde det jo vært fryktelig greit om mine katter hadde lært seg å bruke egen serviett... så slapp borddamene/-kavalerene å tørke puse-snuter i tillegg til sine egne "snuter". Så her hørest det absolutt ut til å være noe å lære ! Min katt får ikke sitte ved bordet om han ikke skaffer sin egen mat . Så han pleier å bringe sine egne mus eller fugler til bordet ved middagstid . Da sitter han på en barkrakk og spiser ved bordenden . Og ja, det knaser endel, men om vi prater høyt nok plager det oss ikke . Jeg har prøvd å unngå dette når vi har gjester, men det har bare ført til at han biter gjestene som sitter på bordenden så nå lar vi ham bare holde på . Please continue... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #84 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ts her. Ser at det er svært mange som betviler det jeg forteller her, men ærlig talt, hvorfor skulle jeg orke å lyve om svigermor og katten hennes? Man kan jo nesten spørre seg hvem som bør ha psykologhjelp da. Måtte stikke innom svigermor idag da jeg skulle avlevere en ny snøspade. Hun ville jo svært gjerne at jeg skulle komme inn å hilse på Filip som forøvrig satt i sofaen og fulgte med på Home and away. Dagens høydepunkt for svigermor og Filip forøvrig. Da det var ferdig spratt Filip ned på gulvet og trasket på do, bokstavelig talt. Jeg satte meg så i sofaen men forstod fort at noe ikke var rett pågrunn av all kremtingen svigermor gjorde. Filip sin faste plass det der sa hun. Best du flytter deg så vi ikke får en catfight når Filip kommer tilbake fra toalettet.. For å unngå sure miner så reiste jeg meg og takket for meg, sa jeg måtte skynde meg hjem for å lage middag. Hun måtte først selvfølgelig vise meg strikkeprosjektet hun nå holder på med og det er ikke mindre enn en halevarmer. En slags lang pølse med en dusk på enden for å ha på halen nå når det går mot kaldere tider. Spurte henne om hun ikke syntes det hele begynte å ta litt av men da fnyste hun (som vanlig) av meg. Ymtet frem på om at jeg fremdeles var litt imot det der med at Filip sitter ved oss ved spisebordet hjemme hos oss og da så jeg at hun trakk pusten dypt inn for å sikkert komme med en laaaaang forsvarelsesregle så jeg fortet meg med å tilby at vi kunne ordne med det eget lite bord og en tilhørende stol til Filip (tenker at Ikea har sikkert noe for små barn) og dette ble hun så glad over at hun klemte meg og måtte rope på Filip og fortelle det. Så jeg tror dette kommer til å ordne seg jeg Litt kjipt at familieforhold ska surne pågrunn av ei katte. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gigi Skrevet 12. oktober 2011 #85 Del Skrevet 12. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 12. oktober 2011 #86 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ts her. Ser at det er svært mange som betviler det jeg forteller her, men ærlig talt, hvorfor skulle jeg orke å lyve om svigermor og katten hennes? Man kan jo nesten spørre seg hvem som bør ha psykologhjelp da. Måtte stikke innom svigermor idag da jeg skulle avlevere en ny snøspade. Hun ville jo svært gjerne at jeg skulle komme inn å hilse på Filip som forøvrig satt i sofaen og fulgte med på Home and away. Dagens høydepunkt for svigermor og Filip forøvrig. Da det var ferdig spratt Filip ned på gulvet og trasket på do, bokstavelig talt. Jeg satte meg så i sofaen men forstod fort at noe ikke var rett pågrunn av all kremtingen svigermor gjorde. Filip sin faste plass det der sa hun. Best du flytter deg så vi ikke får en catfight når Filip kommer tilbake fra toalettet.. For å unngå sure miner så reiste jeg meg og takket for meg, sa jeg måtte skynde meg hjem for å lage middag. Hun måtte først selvfølgelig vise meg strikkeprosjektet hun nå holder på med og det er ikke mindre enn en halevarmer. En slags lang pølse med en dusk på enden for å ha på halen nå når det går mot kaldere tider. Spurte henne om hun ikke syntes det hele begynte å ta litt av men da fnyste hun (som vanlig) av meg. Ymtet frem på om at jeg fremdeles var litt imot det der med at Filip sitter ved oss ved spisebordet hjemme hos oss og da så jeg at hun trakk pusten dypt inn for å sikkert komme med en laaaaang forsvarelsesregle så jeg fortet meg med å tilby at vi kunne ordne med det eget lite bord og en tilhørende stol til Filip (tenker at Ikea har sikkert noe for små barn) og dette ble hun så glad over at hun klemte meg og måtte rope på Filip og fortelle det. Så jeg tror dette kommer til å ordne seg jeg Litt kjipt at familieforhold ska surne pågrunn av ei katte. Dette innlegget overbeviste meg. Velkommen tilbake! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 12. oktober 2011 #87 Del Skrevet 12. oktober 2011 Haha, knallbra trolletråd! Enig med Capricorn, siste innlegget bekreftet ganske grundig at dette må være tull! Ingen er så tullerusk at de strikker halevarmer til katta, og ingen katt er så rolig og medgjørlig at de går med noe sånt på seg! Men underholdende tråd da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idapia89 Skrevet 12. oktober 2011 #88 Del Skrevet 12. oktober 2011 Haha huff, måtte le jeg også nå ja! Dessverre ingen tips å komme med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 13. oktober 2011 #89 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Så knakende flott en fremgang på familiefrotnen ! Dette er jo virkelig imponerende, TS. Så godt (og så lurt) tenkt av deg å tildele Filip eget bord og stol. Det blir duk og bordpynt på det lille bordet som på det store antar jeg ? Slik at ingen føler seg "forbigått" Halevarmer med dusk høres ut som en fantastisk forretningidè. Kan det være mulig å få høre om Filips fornøydhet med produktet når pinnene har klirret ferdig hos svigermor tror du ? Det sitter 3 stykker her som muligens kan tenkes ønske seg det samme produkt i vinter, men de krever selvsagt å bli grundig informert om produktets fortreffelighet (- fra minst en bruker). Keep up the good job Endret 13. oktober 2011 av Lille-pus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 13. oktober 2011 #90 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Ts her. Ser at det er svært mange som betviler det jeg forteller her, men ærlig talt, hvorfor skulle jeg orke å lyve om svigermor og katten hennes? Man kan jo nesten spørre seg hvem som bør ha psykologhjelp da. Måtte stikke innom svigermor idag da jeg skulle avlevere en ny snøspade. Hun ville jo svært gjerne at jeg skulle komme inn å hilse på Filip som forøvrig satt i sofaen og fulgte med på Home and away. Dagens høydepunkt for svigermor og Filip forøvrig. Da det var ferdig spratt Filip ned på gulvet og trasket på do, bokstavelig talt. Jeg satte meg så i sofaen men forstod fort at noe ikke var rett pågrunn av all kremtingen svigermor gjorde. Filip sin faste plass det der sa hun. Best du flytter deg så vi ikke får en catfight når Filip kommer tilbake fra toalettet.. For å unngå sure miner så reiste jeg meg og takket for meg, sa jeg måtte skynde meg hjem for å lage middag. Hun måtte først selvfølgelig vise meg strikkeprosjektet hun nå holder på med og det er ikke mindre enn en halevarmer. En slags lang pølse med en dusk på enden for å ha på halen nå når det går mot kaldere tider. Spurte henne om hun ikke syntes det hele begynte å ta litt av men da fnyste hun (som vanlig) av meg. Ymtet frem på om at jeg fremdeles var litt imot det der med at Filip sitter ved oss ved spisebordet hjemme hos oss og da så jeg at hun trakk pusten dypt inn for å sikkert komme med en laaaaang forsvarelsesregle så jeg fortet meg med å tilby at vi kunne ordne med det eget lite bord og en tilhørende stol til Filip (tenker at Ikea har sikkert noe for små barn) og dette ble hun så glad over at hun klemte meg og måtte rope på Filip og fortelle det. Så jeg tror dette kommer til å ordne seg jeg Litt kjipt at familieforhold ska surne pågrunn av ei katte. Kunne du muligens fått tak i noe fra denne kunstneren http://www.home.no/dsr/kattebord.htm Jeg ble iallefall veldig interessert , hvis jeg kan få katten min i første omgang til å sitte på eget bord, kan jeg kanskje venne ham til å sitte lenger borte når vi har gjester . Jeg vil vel ellers si at sånne halevarmere vel må produseres med glidelås, dersom de tres på halen kan flere halehår knekke og det er ikke bra . Et annet problen som kan oppstå i møtet mellom pels og glidelås er jo fastsetting . Kanskje knapper eller borrelås er tingen , bare et lite tips til din svigermor . Endret 13. oktober 2011 av sebastianen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 14. oktober 2011 #91 Del Skrevet 14. oktober 2011 :skratte: :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 14. oktober 2011 #92 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Borrelås kan fort resultere i klemte halehår... Kanpper er nok muligens den beste løsningen ja, og knapper finnes i jo i mange varianter, noen for herrene og andre for små pikene . Alternativt kunne teorien rundt en påtrekks-hylse potensielt utredes nærmere.. - det finnes også knapper man kan gi som en personlig gave til en svigermor man har et horn i siden til ! - disse kan ikke anbefales benyttet til halevarmere. Dette da bærerens sterke jaktinstinkter kan trigges av knappenes motiv. Endret 14. oktober 2011 av Lille-pus 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 14. oktober 2011 #93 Del Skrevet 14. oktober 2011 Borrelås kan fort resultere i klemte halehår... Kanpper er nok muligens den beste løsningen ja, og knapper finnes i jo i mange varianter, noen for herrene og andre for små pikene . Alternativt kunne teorien rundt en påtrekks-hylse potensielt utredes nærmere.. - det finnes også knapper man kan gi som en personlig gave til en svigermor man har et horn i siden til ! - disse kan ikke anbefales benyttet til halevarmere. Dette da bærerens sterke jaktinstinkter kan trigges av knappenes motiv. Helt genialt. Du skulle så absolutt startet egen designkolleksjon for kattemote. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 14. oktober 2011 #94 Del Skrevet 14. oktober 2011 Alternativt kunne teorien rundt en påtrekks-hylse potensielt utredes nærmere.. dette med på trekkshylse er interessant , en slags kondom drakt , som må lages i et svært tøyelig matteriale . Det må da være så tøyelig at en trekker det på MED håra . Og at det likevel slutter tett inntil halen . Finnes det noe sånt ?. Jeg ville i såfall gjerne hatt den i grønt, jeg tror det kunne vært fint for min katt . Det kunne hjulpet ham når han drar avgårde for å tygge på naboenes brevduer . Den mannen hater katter, det er jeg sikker på . Han snakker hardt til katten min bare på grunn av noen fugler , ærlig talt, han har minst 10 av dem . En sånn drakt (med hette ) ville og være fint for TS sin svigermor. Da kunne kanskje hennes katt sitte ved bordet likevel (iallefall om han slutter å smatte )han vil jo da ikke kunne strø hår i maten . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 15. oktober 2011 #95 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) dette med på trekkshylse er interessant , en slags kondom drakt , som må lages i et svært tøyelig matteriale . Det må da være så tøyelig at en trekker det på MED håra . Og at det likevel slutter tett inntil halen . Nå har jeg sovet på idèen over natten, og tror muligens vi kan begynne å nærme oss noe: et halehylsterpåtrekkshorn. Et 2-delt horn etter modell av tradisjonelle skohorn, men i helt silkeglatt utgave. Det vakre, hjemmestrikkede halehysteret må produseres med åpning i enden, der hvor haletuppen skal være. Her kan dusken(e) benyttes som ender i en snor av silkebånd (gjerne i en gild farge). Halehylsterpåtrekkshornet er altså 2-delt, og legges forsiktig på begge siden av halen (på samme måte som en 2-delt form til spiral-loff benyttes). Halen er nå beskyttet i hele sin lengde og omkrets. Så trekkes halehylstret forsiktig på, over halehylstrepåtrekkshornet. Når halehylstret er på trekkes først den ene delen, og så den andre delen av halehylsterpåtrekkshornet forsiktig ut gjennom åpningen i haltupp-enden av halehylstret. Denne prosessen finner sted medhårs. Når så begge halehylsterpåtrekkshornet's deler har blitt fjernet så lukkes åpningen (som hornets to deler ble trukket ut gjennom) ved å tekke sammen silkesnoren med duskene, og potensielt knyte denne. Knytingen utføres selvsagt i valgfri knute etter bærerens ønske. Finnes det noe sånt ?. Jeg ville i såfall gjerne hatt den i grønt, jeg tror det kunne vært fint for min katt . Det kunne hjulpet ham når han drar avgårde for å tygge på naboenes brevduer . Den mannen hater katter, det er jeg sikker på . Han snakker hardt til katten min bare på grunn av noen fugler , ærlig talt, han har minst 10 av dem . En sånn drakt (med hette ) ville og være fint for TS sin svigermor. Da kunne kanskje hennes katt sitte ved bordet likevel (iallefall om han slutter å smatte )han vil jo da ikke kunne strø hår i maten . For heldekkende drakt er min umiddelbare tanke at denne kan leveres på miljøvennlig sprayboks i valgfri farve. Silikon kan være et egnet del-materiale... kevlar kan være et annet... spesielt med slike naboer som dere har vært så uheldige å få. En skikkelig grinebiter som ikke unner en stakkars liten, sulten katt en matbit Endret 15. oktober 2011 av Lille-pus 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 16. oktober 2011 #96 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg ser heller for meg at halevarmeren blir lukka med snøring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 16. oktober 2011 #97 Del Skrevet 16. oktober 2011 Det er da opplagt at halevarmere trekkes over hodet og så resten av kroppen - da blir det medhårs hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 16. oktober 2011 #98 Del Skrevet 16. oktober 2011 Nå har jeg sovet på idèen over natten, og tror muligens vi kan begynne å nærme oss noe: et halehylsterpåtrekkshorn. Et 2-delt horn etter modell av tradisjonelle skohorn, men i helt silkeglatt utgave. Det vakre, hjemmestrikkede halehysteret må produseres med åpning i enden, der hvor haletuppen skal være. Her kan dusken(e) benyttes som ender i en snor av silkebånd (gjerne i en gild farge). Halehylsterpåtrekkshornet er altså 2-delt, og legges forsiktig på begge siden av halen (på samme måte som en 2-delt form til spiral-loff benyttes). Halen er nå beskyttet i hele sin lengde og omkrets. Så trekkes halehylstret forsiktig på, over halehylstrepåtrekkshornet. Når halehylstret er på trekkes først den ene delen, og så den andre delen av halehylsterpåtrekkshornet forsiktig ut gjennom åpningen i haltupp-enden av halehylstret. Denne prosessen finner sted medhårs. Når så begge halehylsterpåtrekkshornet's deler har blitt fjernet så lukkes åpningen (som hornets to deler ble trukket ut gjennom) ved å tekke sammen silkesnoren med duskene, og potensielt knyte denne. Knytingen utføres selvsagt i valgfri knute etter bærerens ønske. For heldekkende drakt er min umiddelbare tanke at denne kan leveres på miljøvennlig sprayboks i valgfri farve. Silikon kan være et egnet del-materiale... kevlar kan være et annet... spesielt med slike naboer som dere har vært så uheldige å få. En skikkelig grinebiter som ikke unner en stakkars liten, sulten katt en matbit Sprayboks høres greit ut, men det vil ikke løse TS sin svigermors håravfallingsproblem i forhold til overdrevent renslige svigerdøtre . Med mindre du tenker en slags film ? Nesten som sånne hansker som en smører på når en skal jobbe med mekking f.eks (litt forfengelig jeg ) Kan man da tenke at man smører inn katten med grønn hanskekrem som glir sammen og blir et kroppshylster ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chepooka Skrevet 18. oktober 2011 #99 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg måtte bare google "cats in hats" etter å ha lest denne tråden... anbefales! En liten forsmak: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 18. oktober 2011 #100 Del Skrevet 18. oktober 2011 Tror Filip kan være riktig så staselig med flosshatten sin jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå