Gå til innhold

Finally!!

Gjest anonym

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tex: Du er jo temmelig god til å fortelle oss hvordan de forskjellige leverandørene har behandlet deg. ( positivt ment!!! )

Hvordan var sørvisen til BC når du bestilte, fikk du levert til "skapelig tid" osv....?

Har lyst å bestille det samme korsettet ( til kosestunder med min elskede !.... ) og den gjennomsiktige hvite nattkjolen - ser superlekkert ut!! MEN, jeg har brent meg på nettbutikker før, og er redd for å gjøre det igjen..... :oops:

Hilsen

Gjest

Videoannonse
Annonse
Gjest også gjest
Skrevet
Tex: Du er jo temmelig god til å fortelle oss hvordan de forskjellige leverandørene har behandlet deg. ( positivt ment!!! )

Hvordan var sørvisen til BC når du bestilte, fikk du levert til "skapelig tid" osv....?

Har lyst å bestille det samme korsettet ( til kosestunder med min elskede !.... ) og den gjennomsiktige hvite nattkjolen - ser superlekkert ut!! MEN, jeg har brent meg på nettbutikker før, og er redd for å gjøre det igjen..... :oops:

Hilsen

Gjest

Kan fortelle deg hva jeg synes om BC: ELENDIG!! Jeg får ikke tak i noen der, jeg, kan ikke forstå hva dere skryter sånn av. Har ringt dem nå i flere uker, eneste grunnen til at jeg fortsatt forsøker er trass! Ærlig talt, et firma som ikke engang svarer på kundehenvendelser på noen kanaler kan da ikke være mye å satse på??

Skrevet

Jeg er ikke Tex men svarer alikavel :)

Fremragende service da vi bestilte trykksaker der. Mailer har haglet frem og tilbake og de har ringt og forsikret seg om at alt ble rett.

Sambo er akkurat nå og henter trykksakene på posten.

Har bestilt gjestebok også og har i dag fått beskjed pr. mail om at den er sendt meg i dag.

perfekt service for meg :)

Skrevet

Ibe: kan jeg spørre om hvilken mail/tlf du har brukt da? Kanskje det er jeg som har feil informasjon?

Skrevet

Ja, klart du kan det :) Jeg mailet dem via deres kundeservice som står på deres nettside og oppgav mitt mobilnummer som de ringte meg på for å være sikre på at det de trykket på var rett.

Og, nå har jeg nettopp sett på trykksakene (invitasjoner, sanghefte og kirkeprogram + konvolutter) og de var rett og slett perfekte.

Skrevet

Ibe: tusen takk for at du svarte!

Det hørtes ut som du hadde positive ting å komme med, så jeg tok en sjangs: nå er undertøysett nr. 3 i sort bestilt, den hvite gjennomsiktige nattkjolen er bestilt også kjøpte jeg meg et hjertesmykke der med krystallstener, ( julegave til søsteren!!)synest det såg nydelig ut!!

Mailet bestillingen imorges og fikk svar etter 10 minutter med bekreftelse av bestillingen. De mailet meg nå isted om størrelsen også, for jeg sendte dem høyde og kroppsform, og de anbefalte meg å bestille str. M i korsettet hvis jeg til vanlig brukte str. 38/40. fikk et veldig positivt inntrykk jeg også, og gleder meg til å få bestillingen min!! :wink:

Takk for hjelpen! :D

Skrevet

Alt i orden :)

Vi hjelper til når vi kan det :)

Håper du blir fornøyd med det du har bestilt.

Jeg har også fått tilbakemelding på at de nå har sendt gjesteboka og en liten "ting" jeg har kjøpt til min sambo som 1års-forlovelsesgave :) og de skrev ikke på lappen vi får i postkassen hvem det var fra eller hva det var, slik at jeg kunne klare å holde det hemmelig for ham :)

Snilt gjort :)

Skrevet

Jeg har stort sett god erfaring med BC. Jeg fikk veldig god sørvis da jeg fikk feil str på korsettet (jeg hadde bestilt feil) og fikk bytte uten problemer. Jeg fikk levering da jeg ble lovet og korsettet er virkelig dritlekkert (jeg har kjøpt nr tre) Høres ogå ut som du skal ha str M, jeg bruker også omtrent 40 i klær og L ble for stort på meg.

Lykke til, håper det svarer til forventningene dine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...