Gjest Tex Skrevet 5. desember 2003 #1 Del Skrevet 5. desember 2003 Korsettet er i hus, det er nyyydelig og sitter perfekt!! *er en smule glad nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 5. desember 2003 #2 Del Skrevet 5. desember 2003 Mitt og kom idag, og det sitter perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 5. desember 2003 #3 Del Skrevet 5. desember 2003 Har vi kjøpt likt?? *har elendig hukommelse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 5. desember 2003 #4 Del Skrevet 5. desember 2003 Yes! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. desember 2003 #5 Del Skrevet 5. desember 2003 Fine de korsettene - grattis begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 5. desember 2003 #6 Del Skrevet 5. desember 2003 og mitt kommer om to uker!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 5. desember 2003 #7 Del Skrevet 5. desember 2003 hvorfor må du vente så lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 5. desember 2003 #8 Del Skrevet 5. desember 2003 Er det mange her inne på KG som har kjøpt korsett fra BC? Må jo begynne å bli noen da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. desember 2003 #9 Del Skrevet 6. desember 2003 Bare synd det ikke ble noe fint under kjolen. Så da må jeg ut på jakt igjen...... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2003 #10 Del Skrevet 6. desember 2003 Har du prøvd denne Tex?? Jeg hadde en glatt kjole og den vistes ikke under, og så var den kjempegod å gå med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. desember 2003 #11 Del Skrevet 6. desember 2003 Bare synd det ikke ble noe fint under kjolen. Så da må jeg ut på jakt igjen...... :-? Så synd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. desember 2003 #12 Del Skrevet 6. desember 2003 Så bra da at dt ble perfekt Har ikke bestilt mitt enda. Gruer meg til det, for det er bestandig vanskelig å finne undertøy til noen som trenger E-cup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. desember 2003 #13 Del Skrevet 6. desember 2003 Uffda, passet det ikke under kjolen? Hva var feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. desember 2003 #14 Del Skrevet 6. desember 2003 Korsettet sitter veldig bra uten kjole, men det ser av en eller annen grunn rart ut inder kjolen. Det passer ikke til kjolen rett og slett. Dessuten er det for høyt bak, slik at det syns når jeg rører på meg. Synd men sant.... Går for stroppeløs bh jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. desember 2003 #15 Del Skrevet 6. desember 2003 Det var jo kjempedumt men kan jo brukes i andre anledninger da :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 7. desember 2003 #16 Del Skrevet 7. desember 2003 Hei Tex det var jo synd å høre.....mitt kommer som sagt om to uker, for jeg sendte jo mitt tilbake, og bestillte ett midre. Får håpe mitt passer til kjolen da, men vistt ikke, så gjør det ingen ting. Korsettet er så fint att jeg ville ¨ha det uansett, da jeg viste bildet av det til kjæresten lmin ble han helt vill i blikket!!!! Og, jeg skal jo gi bilder av meg selv i morgengave så da trenger jeg uansett fint ündertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 7. desember 2003 #17 Del Skrevet 7. desember 2003 Da er vi to, Tex . Spilene på mitt korsett syntes i gjennom, så på neste leting skal enten kjolen få være med på tur eller så må jeg deponere på undertøyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 7. desember 2003 #18 Del Skrevet 7. desember 2003 da ville jeg deponert på undertøy var jeg deg..... Jeg for min del får ihvertfall brukt korsettet uansett, da.... Selvom ikke under kjolen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 7. desember 2003 #19 Del Skrevet 7. desember 2003 Mitt korsett har allerede blitt brukt under en annen selskapskjole, så det var ikke heldigvis ikke bortkastede penger . Er nok enig i at deponering er enklere enn å ta med seg kjolen på tur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #20 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg skjønner ikke at dere tør å bestille undertøy på nettet, jeg. Må dere betale returporto når dere sender det tilbake hvis det ikke passer? Da kan det jo fort bli dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå