Gå til innhold

Den store eksen...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Poenget er heller at holdingen din, som selvfølgelig er veldig flott, er ytterst sjelden. Jeg vil tørre å påstå at alle har preferanser, enten det er den ene eller den andre veien. Du blir litt som unntaket som bekrefter regelen i dette tilfellet.

Stefan snakker om ektreme tilfeller, der man blir avvist på grunn av avvik fra preferansen osv. Det blir noe annet for min del og jeg er enig med han, hadde ikke ønsket en slik dame jeg heller, på samme måte som at jeg ikke kunne tenkt meg å være sammen med en dame som ikke likte utseendet mitt, samme hvor pen jeg synes hun var selv.

Forøvrig så er det generelle med disse penis diskusjonene enten sånn at damene foretrekker størrelse(til en viss grad), eller at det ikke betyr noe(til et visst punkt fordi det er kjemi, situasjon og følelser som teller for dem). De fleste vil alikevel ikke veie størrelse så tungt at det er noen dealbreaker selvom man ikke har idealpenisen.

Chikako, du har kanskje ingen preferanser når det kommer til utseende heller? jeg vil også tippe at du ikke er typen til å ha one night stands, da jeg ikke kan se hvordan man kan få det til å være noe annet en fysisk tiltrekning og derav inkluderer preferanser.

TS

Jeg snakker også om de tilfeller der menn blir forlatt fordi kvinnen har funnet en større og, for henne, bedre modell. Det er heldigvis ikke ofte dette skjer, fordi kvinner heldigvis som oftest er ganske oppegående. Du sier du ikke ville vært sammen med slike damer, så hvorfor bekymre seg om størrelsen da? Forlater de deg av den grunn, er de ikke verdt hverken tid eller energi.

Du nevner også noe interessant. Nemlig idealpenisen. Denne idealpenisen varierer kraftig fra person til person. Det finnes ikke en universalpenis som er alles favoritt. I tillegg er det slik at når kvinner skal kjøpe seg vibratorer og dildoer, er det helt normale størrelser som selger best. Naturen er skapt slik at menn og kvinner på best måte skal passe sammen. Derfor er det slik at gjennomsnittet til mannen skal passe perfekt til gjennomsnittet til kvinnen.

Jeg vet også at heldigvis chikako ikke er alene om dette synet. Jeg har møtt mange oppegående kvinner, som har et helt avslappet forhold til dette med størrelse, og som ikke har preferanser i det hele tatt. Fordi de vet det er underordnet god sex. I stedet for å bruke energi på å forsøke å fortelle deg selv at du har rett i at kvinner ikke prefererer din penis, og på den måten dytter deg selv ned, burde du bruke den samme energien på å bygge deg selv opp, og ta med deg alt positivt som blir skrevet her inne. DIN penis gir deg glede, så hvorfor være så negativ i forhold til den?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har faktisk hakket større enn TS, og jeg skulle ønske den var mindre. Det er for all del pent å se på, men alle jenter blir sår. Har aldri opplevd noen som kan ha sex like mye som jeg vil, da det blir alt for sårt.

Spurte faktisk Madammen, her om dagen, om hun ville foretrukket den litt mindre og dermed gitt opp følelsen av å bli fullstendig fylt opp. Et slik bytte hadde definitivt vært verdt det, for hennes del, da det betyr mer og bedre sex.

Jeg kan også skrive under på at større ikke alltid er bedre, nei...

Skrevet

Chikako, du har kanskje ingen preferanser når det kommer til utseende heller? jeg vil også tippe at du ikke er typen til å ha one night stands, da jeg ikke kan se hvordan man kan få det til å være noe annet en fysisk tiltrekning og derav inkluderer preferanser.

TS

Nei, jeg har ingen spesielle preferanser. Når det er sagt så kan jeg jo synes noe er fint likevel. Jeg synes bare sjelden at noe er stygt. Jeg elsker for eksempel øynene til samboeren min og at han har masse hår på brystet - men det kommer nok mest av at det er deler av ham. Jeg synes de fysiske tingene er fine, men jeg tror det kommer av at kjemien også stemmer.

Jeg har ikke hatt veldig mange ONS, nei, men de jeg har hatt har jeg heller ikke hatt på grunn av utseende. Det har ikke venninnene mine heller, så vidt meg bekjent. Man kan jo merke at kjemien stemmer selv om man bare møtes én kveld, og være i stand til å nyte hverandre på grunn av kjemien også. Jeg har alltid hatt samtaler med seksualpartnerene mine før vi har hoppet til sengs, og dermed funnet ut av om jeg tiltrekkes av dem eller om holdninger eller humor eller noe helt annet avstøter meg. Det er vel fremdeles ganske vanlig å snakke litt sammen før man vrenger av seg klærne?

• Liker 1
Skrevet

Dere som mener at kvinner i stor grad foretrekker stort, og er de som bygger opp under at stort er bra, hvordan forklarer dere erfaringene til de som jobber på sexlekebutikker? For trenden der er at mannfolka kommer innom og kjøper en svær dildo til dama, og så kommer hun tilbake og bytter den i en mindre modell. Jeg tenker vel at kvinner står ganske fritt til å velge optimal størrelse, når de bare skal ha en plastdings uten følelser å leke seg med alene.

• Liker 2
Skrevet

Poenget er heller at holdingen din, som selvfølgelig er veldig flott, er ytterst sjelden. Jeg vil tørre å påstå at alle har preferanser, enten det er den ene eller den andre veien. Du blir litt som unntaket som bekrefter regelen i dette tilfellet.

Ok, jeg har preferanser. Jeg liker både store og små! (Og de midt imellom.)

• Liker 2
Skrevet

TS, jeg tror dette bygger på to ting. Du har selv sagt at du ikke har hatt så mange sexpartnere og er derfor usikker på disse tingene. I tillegg så har andre vært inne på at du kanskje binder din egen evne i sengen opp mot størrelsen på junior. Kanskje du får høre at du er god og har dratt konklusjonen at det må være fordi du har over gjennomsnittet. Problemet med det er at når du hører om gutter som har større så tror du automatisk at de dermed er bedre enn deg. Vel, her er mine tanker ang. dette.

Jeg er en helt gjennomsnittlig utstyrt fyr, altså mindre enn deg. Jeg har hatt 15 jenter og alle jeg har hatt sex med flere enn 1 gang har jeg gitt orgasme, både klitori og vaginalt. En jente gav jeg til og med, så langt jeg fikk med meg, 21 orgasmer på en runde. Alle mine exer har sagt at jeg er god i sengen, sagt i situasjoner der jeg ikke spør om det, men de sier det uoppfordret. Dette er ikke ment som en tirade av selvskryt, men det er altså min erfaring.

Slik jeg opplever det så er ikke det å være en god elsker å ha vanvittig stor kølle, kunne mange seksuelle teknikker med pikk, fingre og tunge eller har gynekologisk kjennskap til kvinners underliv. Det aller viktigste er å gjøre kvinnen kåt. Knull fitten hennes, elsk med hodet hennes. Menn blir kåt av visuelle inntrykk, kvinner blir kåte av mental stimuli. Derfor hjelper det å tease, snakke dirty og fortelle henne hva du vil gjøre eller la henne leve i uvisshet om det blir noe på henne. Når hun er så kåt at hun nesten ikke klarer mer, knuller du henne. Da har det fint lite å si hva du gjør eller hvor stor du er, så lenge forarbeidet er gjort riktig, hun kommer til å eksplodere.

2 eksempler. Hun jeg fikk til å komme 21 ganger hadde jeg hatt mye sex med før. Hun lurte på om jeg kunne hente henne på byn, så jeg skjønte at hun ville ha hanky panky. Jeg sa at det var greit, men jeg ble ikke med henne hjem. Da vi kom hjem til henne spurte hun om jeg ville overnatte. OK, men det blir ikke mer enn armkrok på deg. Så spiste vi litt nattmat, hun hintet men jeg gav henne ikke noe tilbake. Da vi skulle legge oss, ville hun ha hjelp til å ta av kjolen. Hjalp henne med det, tok av henne kjolen ømt og forsiktig, og rev av henne undertøyet. Da var hun så kåt at hun kom uansett hva jeg gjorde, det var ikke mye raffinerte bevegelser der i gården.

Eksempel 2. En jente jeg datet sa at hun aldri hadde hatt orgasme før. Jeg mente at alle jenter får orgasme, men hun var ikke sikkert. Jeg sa da til henne at vi ikke skulle stresse med det og bare kose oss med sexen. Da vi gikk til sengs hvisket jeg ting i øret hennes for å gjøre henne kåt. Jeg ba henne lukke øynene og tenke på den deiligste mannen hun kunne tenke seg. Så beskrev jeg hva denne mannen gjorde med henne og vips så fikk hun ikke bare orgasme, hun fikk også vaginal orgasme.

Konklusjon, alt ligger i hodet på jentene.

Hun jeg hadde

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...