lille katt Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Ser at XXL har Viking foret vinterstøvel til 149,-. Men hva er forskjellen på disse, og vanlige Cherrox, og Cherrox thermo??
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Sikkert at de ikke tåler kuldegrader så godt og blir stive og kalde som is. 1
Gjest Rastl0s Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Kan ikke si mye om varmen, men da jeg var liten og brukte cherrox, så husker jeg at de ble ekstremt glatte på vinteren!! Kanskje noe å tenke over, spør i butikken om hvilke såle som er glattest, for det kan være lett å slå hodet i isen
lille katt Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2011 Ser at XXL har Viking foret vinterstøvel til 149,-. Men hva er forskjellen på disse, og vanlige Cherrox, og Cherrox thermo?? Noen som kan svare på det jeg spør om?
spurvelise Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Jobber i barnehage og der tar vi ikke på ungene cherox når det blir mange minus fordi de ikke holder så godt på varmen! de andre skoene har jeg ikke peiling på
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Noen som kan svare på det jeg spør om? Svarte jo. De er laget av et annet materiell.
lille katt Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2011 Svarte jo. De er laget av et annet materiell. I dag har jeg vært på XXL og sett på disse støvlene, så nå skjønner jeg hva du mener . Men jeg lurte også på hva som er forskjellen mellom vanlige Cherrox og Cherrox Thermo? Sist jeg kjøpte Cherrox kostet de 199,-. Nå heter de Thermo og koster 399,-.
Rosalie Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 Får du noko hjelp av den her artikkelen? http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article344772.ece
lille katt Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Får du noko hjelp av den her artikkelen? http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article344772.ece Ja, takk . Nå vet jeg altså forskjellen på vanlig Cherrox og Thermo. Men om Thermo virkelig er verdt dobbel pris, det er jeg vel tvilende til... . De vanlige cherroxene har vitterlig gjort nytten. Edit: disse Thermoene hadde ikke uttagbar såle, noe som gjør det vanskelig å sjekke størrelsen. De vanlige cherroxene vi har fra før, har slik såle. Det er jo absolutt en fordel! Endret 12. oktober 2011 av lille katt
Gjest Unni Skrevet 6. april 2012 #10 Skrevet 6. april 2012 Hei! Jeg mener at man ikke trenger thermo cherroxer. Nok med en billigere cherrox for slapseføre. Er det så kaldt at det ikke er slapseføre, har man jo ikke på barna cherrox. Da bruker min gutt sorrel sko. Jeg kjøpte Viking thermo cherrox den 16. mars og etter 3 ukers bruk var de sprukket på rista. De er ikke i noe mer solid kvalitet enn de som er billigere ihvertfall. De er bare mykere i materialet. Hadde også slike Viking thermo cherroxer for et par år siden. De sprakk også. Da hadde min sønn hatt dem i et halvt år og jeg fikk ikke levert disse igjen. Godt det er blitt joggeskoføre og støvelføre nå :o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå