carianne Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 har skiftet ut til denne og lagt vekk serum fra fra md og md forte for føler huden min ikke blir noe bedre etter mange månedersbruk. Denne kan brukes alene som nattkrem og trenger ikke fuktighetskrem over. Merker en forverrinf, mye drit som kommer opp fra huden selv om jeg alltid har brukt fruktsyrer i hudpleien, håper denne kan redde huden min, er 31 år og drittlei huden min. Håper det er hudormer og små milier som løser seg opp og vil ut, at det ikke er en reaksjon på at huden ikke liker den. Noen som liker Elixir? Erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har brukt Elixir produkter, bl.a. smoothing cream 15%. Synes denne tørket ut huden min, men jeg har tørr hud og trenger mere fuktighet. Jeg brukte også peelingpadsene på 20%, disse likte jeg veldig godt. Tror Elixir er en veldig god hudpleieserie med virkningsfulle ingredienser.
carianne Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har brukt Elixir produkter, bl.a. smoothing cream 15%. Synes denne tørket ut huden min, men jeg har tørr hud og trenger mere fuktighet. Jeg brukte også peelingpadsene på 20%, disse likte jeg veldig godt. Tror Elixir er en veldig god hudpleieserie med virkningsfulle ingredienser. leste om kremen at du kunne flasse noen uker, og eventuelt bruke den av og til, men nå den siste uken har jeg brukt den dag og natt, er litt utålmodig,er litt småflassete nå, synst den har klarnet litt opp i porer, men har enda litt kviser som jeg ønsker skal bedre seg! Har peeling pads fra md som jeg skal bruke ikveld slik at den døde huden kanskje går vekk. Ble huden din verre først?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 leste om kremen at du kunne flasse noen uker, og eventuelt bruke den av og til, men nå den siste uken har jeg brukt den dag og natt, er litt utålmodig,er litt småflassete nå, synst den har klarnet litt opp i porer, men har enda litt kviser som jeg ønsker skal bedre seg! Har peeling pads fra md som jeg skal bruke ikveld slik at den døde huden kanskje går vekk. Ble huden din verre først? Nei, huden min ble ikke verre først. Den ble veldig bra av padsene, de er ganske sterke, så verdt et forsøk. MD padsene gjorde ingenting for min hud. Etter en mnd med Elixir var huden min blitt klarere, glattere og fått litt mer glød. Men rynker og tørrhet var det samme. Nå bruker jeg Obagi Nuderm og er strålende fornøyd. Skal du virkelig se forskjell på huden din, prøv disse produktene. Vet de er dyre, men verdt pengene.
carianne Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2011 Nei, huden min ble ikke verre først. Den ble veldig bra av padsene, de er ganske sterke, så verdt et forsøk. MD padsene gjorde ingenting for min hud. Etter en mnd med Elixir var huden min blitt klarere, glattere og fått litt mer glød. Men rynker og tørrhet var det samme. Nå bruker jeg Obagi Nuderm og er strålende fornøyd. Skal du virkelig se forskjell på huden din, prøv disse produktene. Vet de er dyre, men verdt pengene. huden min har blitt bedre enn den har vært på en evighet, men har jo enda urenheter jeg vil bli kvitt! og røde arr, det tar tid! Mindre svarte prikker og de vonde byllekvisene på haken har holdt seg borte:) kanskje jeg skal bestille meg de padsene, kjøpte matis delicate cream i uken, den gir bra med fukt og roer huden sies det, har brukt den sist for mange år siden. Nå har jeg fet og fuktfattig hud mener jeg, men skal til hudpleier på fredag, kanskje jeg kjøper noe med meg da. Nei, jeg kan ikke bruke obagi akkurat nå for jeg er gravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå