Gå til innhold

trene bort fettforkle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å trene på en måte som "løfter på plass" fettforkle?

I utgangspunktet ønsker jeg ikke å gå noe særlig ned i vekt, men begynner å synes det er irreterende at jeg ikke kan gå i topper med normal lengde uten at "forkleet" mitt henger ut. Resultatet er at jeg omtrent ikke går i noe annet enn tunikaer. :sjenert:

(Ikke meg på bildet, men det er omtrent slik magen min er)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mulig å trene på en måte som "løfter på plass" fettforkle?

I utgangspunktet ønsker jeg ikke å gå noe særlig ned i vekt, men begynner å synes det er irreterende at jeg ikke kan gå i topper med normal lengde uten at "forkleet" mitt henger ut. Resultatet er at jeg omtrent ikke går i noe annet enn tunikaer. :sjenert:

(Ikke meg på bildet, men det er omtrent slik magen min er)

Har magen først fått heng som i en folde kan man bare glemme håpe at den skal trekke seg tilbake igjenn. Trening vil resultere i mindre fett og gi mere overheng faktisk. :sukk:

Jeg er mann riktignok, men har siden Januar gått ned 64kg og vet akkurat hva du mener. Kan trøste deg med at jeg ser noe mer "punktert" ut en deg :cry3:

Her er det bare plastikk som nytter desverre ;)

Skrevet

Beklager å si det, men om magen din er som på det bildet er det nok snakk om ekstra hud. Dette går dessverre ikke an å trene bort. Jeg har hatt bukplastikk for å fjerne min hengemage. Ekstremt dyrt og ufattelig vondt de første ukene, men ellers verdt det syns jeg.

Skrevet

Du kan trene til du blir rød grønn og lilla desverre.

Slikt må en kirurg fjerne,stramme opp muskler og sy igjen.

Bukplastikk.

Jeg hadde samme sak etter to svangerskap og trente i 3 år uten resultat.Fikk flere leger til å sjekke og svaret var det samme,dette må fjernes kirurgisk.

Skrevet

:tristbla:

Kjedelig! Da får jeg vel bare sette igang å spare... :sjenert:

TS

Skrevet

Tror det i noen tilfeller er mulig å få operasjon på dette dekt, hvis henget er et visst antall cm. Mulig ditt ikke er ille nok, men det kan du jo sjekke ut.

• Liker 1
Skrevet

"Flippen" må ha mer en 4cm heng

(linjal settes under flappen og få noen til å lese av)

og vekt skal være stabil og BMI under 28 mener jeg på.

Skrevet

Fikk for mye hud etter graviditet, var supertrent men huden hang likevel. Sparte, fikk nedre mageplastikk og eeelsker at huden ikke henger over bukselinningen! Verdt HVER krone!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...