AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Hei! Har nå bestemt meg for å gå ned i vekt, av den enkle grunn at jeg er blitt overvektig, og ikke trives med det. Har ikke begynt med noen form for trening enda, fordi jeg ikke har noe å trene i her (får henta litt treningsklær på torsdag). Når jeg får penger og klær, skal jeg melde meg inn i treningssenteret her, hvor de tilbyr kjempemye spennende. Men. Jeg vil ned minst 1 BH-størrelse. For tiden bruker jeg størrelse 85C, og har problemer med å finne fine, og billige BH-er på billigkjeder som H&M, Cubus o.l. Og av en eller annen grunn, er ikke alle BHer i 85C i samme størrelse engang, så på noen er jeg til og med nødt til å bruke forlengere. Superstress! Såh, hvordan kan jeg effektivt trene sånn at jeg blir mindre rundt brystet? :D
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Det er ikke noe som heter punktslanking, dessverre... Men du kan trøste deg med at puppene ofte er noe av det som mister fett først når vi slanker oss :-) (Hvis det er selve puppene du vil ha mindre, og ikke omkretsen...) Jeg bruker selv 75 F, og sliter skikkelig med å finne BHer som ikke er beregna på 80-åringer...
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg ville forsøkt å heller gå opp en cup-størrelse. Som regel bruker kvinner for liten cup og for stor omkrets. Kanskje du egentlig er en 85D, eller 80D! 1
Suzy Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 1: De fleste som går ned i vekt mister fett på brystene og dermed blir de mindre. 2: Kom deg til en skikkelig undertøysforretning og invester i skikkelig BH. Du kommer til å få en helt annen holdning og se slankere og flottere ut bare av det. Billig-BH'r er dritt - så slutt å handøe på Cubus, Lindec, HM osv først som sist. 1
Envy Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Det er ikke noe som heter punktslanking, dessverre... Men du kan trøste deg med at puppene ofte er noe av det som mister fett først når vi slanker oss :-) (Hvis det er selve puppene du vil ha mindre, og ikke omkretsen...) Jeg bruker selv 75 F, og sliter skikkelig med å finne BHer som ikke er beregna på 80-åringer... Jeg bruker 70E/F, finner masse fine BH'er på change! Masse! TS, som nevnt over finnes det ikke noe som heter punkttrening. Når du etterhvert går ned i fettprosent vil antakeligvis omkretsen være det første du merker det på. C er jo ikke noe mer enn en normalt stor cup, så det burde jo ikke være et problem å finne BH'er som passer? Dessuten vil jeg anbefale at du går på en skikkelig undertøysbutikk å kjøpe BH, i steden for på HM. Jeg trodde jeg var 75C, og alle Bh'er jeg hadde var ubehagelige. Gikk på change og fikk målt meg, og fikk en helt annen verden Bh'ene på skikkelige butikker trenger ikke koste mer enn 199 de heller Passer du på å trene pectoralis major (store brystmuskel) vil du også kunne stramme opp brytspartiet noe, mulig du kan endre bryststørrelsen i noe grad på denne måten. 1
Gjest *smak* Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Men det var vel ikke selve bysten som var problemet til ts, det var vel omkretsen rundt, siden hun bruker forlengere?? Det finnes nettbutikker med store str.. rundt.. Har desverre ingen link å gi deg akkurat nå.. men det er bare til å søke på nettet..
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 Som student har jeg dessverre ikke råd til dyre BHer for tiden. Har ikke jobb (enda), og mesteparten av pengene jeg har går til husleie, bensin og mat. Så frem til jeg får meg jobb, må jeg nok holde meg til billigklær når jeg må ha nytt. Og ja, det er nok omkretsen rundt som jeg vil bli mindre på. Kanskje selve puppene også, men. Skal selvfølgelig trene hele kroppen, (mage, rumpe, lår osv), men det er bestemte øvelser jeg kan gjøre for å fokusere på disse områdene, så jeg lurer egentlig på om det er bestemte øvelser som fokuserer på brystpartiet, eller om dette går mye av seg selv etter som jeg trener resten av kroppen... Takk for svar! TS
Suzy Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 Da foreslår jeg at du hopper over å kjøpe deg tre nye HM-bher og heller bruker penge epå EN skikkelig en. Du vil ha den i fem-seks år om du behandler den bra og den vil støtte og fikse som ingen billig-bh kan.
Envy Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 Som student har jeg dessverre ikke råd til dyre BHer for tiden. Har ikke jobb (enda), og mesteparten av pengene jeg har går til husleie, bensin og mat. Så frem til jeg får meg jobb, må jeg nok holde meg til billigklær når jeg må ha nytt. Og ja, det er nok omkretsen rundt som jeg vil bli mindre på. Kanskje selve puppene også, men. Skal selvfølgelig trene hele kroppen, (mage, rumpe, lår osv), men det er bestemte øvelser jeg kan gjøre for å fokusere på disse områdene, så jeg lurer egentlig på om det er bestemte øvelser som fokuserer på brystpartiet, eller om dette går mye av seg selv etter som jeg trener resten av kroppen... Takk for svar! TS Om du har råd til å betale 159 for en drittBH på en billigbutikk, har du råd til å gå på change å kjøpe en skikkelig en til 199 også. Og ja, etterhvert som fettprosenten går ned, vil du naturligvis gå ned i partiet rundt brystet også. Som jeg nevnte kan du trene brystmusklene spesiefikt, men dette vil ikke gjøre noe særlig utslag for fettet rundt, men stramme opp, og om du trener på en sådan måte at muskelen blir større vil jo da også bysten virke større (du har vel sett menn med store brystmuskler?). Vil tro du gjør lurt i å fokusere på utholdenhetstrening for å forbrenne fett til å begynne med. Endringer i kostholdet kan du også se på, for raskere resultater.
Annikken Skrevet 11. oktober 2011 #10 Skrevet 11. oktober 2011 Enig om tipset om at det er bedre å ha 5 gode BH'er enn å ha 20 dårlige... selv om det lett kan koste 4-500 kr er det jaggu meg verdt det!! Og ja, det er bare å gå ned i fettprosent, så reduserer du bryststørrelsen også. Ett av mine mål er faktisk å bli såpass slank en dag at jeg kan spankulere rundt uten BH :gjeiper: Merkelig mål kanskje, men jeg synes pupper bare er stress, hahaha! Har "gått ned" fra en 75DD til 70/75 C/D nå, og er ganske fornøyd
Suzy Skrevet 12. oktober 2011 #11 Skrevet 12. oktober 2011 ... eller så kan du være som meg, som bare går ned i omkrets rundt ryggen og ikke en døyt i cup'en, noe som gjør at det blir enda vanskeligere å finne skikkelige bh'er Vi er skapt ulikt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå