AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Får man kjøpt en enkel sang på nett som ringetone til mobil? F.eks "Rolling in deep" med Adele. Det nærmeste jeg fant var Jamba som skulle ha ett ukes abonnement hvis jeg godtok betingelsene Og jeg er så utålmodig at det er en gru på sånne ting... Ikke snakk om at jeg vil innstallere ett eget program eller lignende. Mener det var superenkelt før i tiden (!) å gjøre dette. Noen som har gode tips her?
*Sinnataggen* Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 last dem bare ned fra nettet, og legg dem over på tlf din. om du ikke vet hvordan, og det ikke er hundre sanger du skal ha, så kan jeg laste dem ned og sende dem på mail til deg.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Takk for at du tilbyr deg Men jeg må lære meg dette selv tenker jeg. Hvor går du for å laste ned da? Eller er det kanskje ikke tilatt å dele slik info her selv om det er lovlige betalsider?
*Sinnataggen* Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Det er sikkert ulovlig å linker til slike sider, så det gjør jeg ikke. Du får spørre noen du kjenner som du vet kan data om to ting. Bukta. Og utorrent. Så lærer han hun deg det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå