Gå til innhold

Mistet IKEA gavekort!


gollerot

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte kjøkken fra IKEA i vår. Fikk tilsendt et gavekort i posten fra IKEA på 4000 kr. Nå skal vi kjøpe garderobeskap, og gavekortet er BORTE! Har snudd opp ned på hele huset men det er sporløst forsvunnet. Hva gjør jeg? Har IKEA lagt inn gavekortet på mitt navn siden det var de som laget det til og sendte det? Har de lagt inn nummeret på kortet de sendte på mitt navn og kan dermed se at det ikke har blitt brukt? Er VELDIG kjedelig om de pengene er borte vekk.... :( ..... Kortet har nok blitt borte i flytte-kaos...

Er det noen som jobber på IKEA eller har hatt samme problemet?

Takker for svar!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gavekortene registeres på det nummeret som står på gavekortet. Det nummeret dukker også opp på kvitteringen som blir skrevet ut når det blir laget. I og med at du fikk det tilsendt etter levering så ble det registrert via ordrenummeret. Vi skulle så vidt jeg husker legge inn en internmelding i ordren om at kunden skal ha så og så mange gavekort etter leveranse. Ved mitt varehus sendte vi også mail med alle ordrenr som skulle ha gavekort, og hvor mange de skulle ha. Men den praksissen har blitt endret hos oss i løpet av denne kampanjen. Det kan og ha vært forskjeller mellom varehusene for hvordan det ble gjort.

Det du kan gjøre er å ta kontakt med IKEA sitt kundesenter, høre med de om de kan sjekke opp hvilket gavekort du fikk utskrevet (finner de gavekort nr så kan de sjekke om det er brukt, og evt annulere det og sende deg et nytt). Hvis nr på gavekortet ikke er registrert sammen med ordren din noe sted så er det dessverre veldig lite å gjøre noe med. Kan de ikke sjekke om gavekortet er brukt eller ikke, så kan det ikke utstedes et nytt.

Men det skader ikke å spørre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...