Gjest Indianlady Skrevet 5. desember 2003 #1 Skrevet 5. desember 2003 Hei dette sakset jeg ut http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/jul/article160953.ece Hva mener dere ?
Gjest Tex Skrevet 5. desember 2003 #2 Skrevet 5. desember 2003 Stemmer sikkert. Sambis er på julebord i dag.... De skulle begynne klokka ett... Men det er hundre menn og fire damer så jeg tviler på at han har noen sjans...
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2003 #3 Skrevet 5. desember 2003 Gidder ikke å bruke energi på å tenke tanken en gang. Hvis forholdet vårt er så dårlig at han velger å være utro, så tror jeg ikke vi har hatt noe forhold uansett. Men det finnes jo umodne og talentløse mennesker som ikke skjønner hva de har gjort da...
*Shira* Skrevet 5. desember 2003 #4 Skrevet 5. desember 2003 Gidder ikke gå på julebord lenger. Er så mange som driter seg ut. Kjekke kollegaer som plutselig har blekksprut armer og mye de skulle ha sagt. Snakk om blåmandag for mange :o
Diva Skrevet 5. desember 2003 #5 Skrevet 5. desember 2003 Hehe, skal heldigvis på julebord i kveld sammen med samboeren, så jeg tror jeg blir nok Tror forøvrig ikke han hadde vært i nærheten av å gjøre noe så dumt. Ikke jeg heller.. FATTER ikke hva som gjør at folk "plutselig" føler at de kan krype til køys med en kollega. ( dette gjelder de som ER i forhold da, jeg gir blaffen i hva to single gjør... ) Utroskap sux, enten det er på treningssenteret eller julebordet :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå