AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg ønsker meg en alvisk tatovering. Hvor kan man få disignet en slik? Finnes det gode nettsider for dette eller kan tatovøren gjøre dette?
Gjest Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Hva tenker du på? Alvisk SKRIFT, alvemennesker, trær og alviske landskap..?
Gjest Løve87 Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Om det er alvespråket i Ringenes Herre du tenker på, så kan du lese mer om det her . Sindarin er det "vanligste" språket, så om du søker på det eller quenya vil du finne litt forskjellig. Var en side med en som tydeligvis driver med det her , men det er ikke det fineste jeg har sett akkurat. Det alviske alfabetet er utrolig vakkert, og kan skrives på mange måter, akkurat som vårt alfabet. Syntes f.eks. skriften på Saurons ring er et godt eksempel på vakker alvisk skrift. Ellers står det en liten alvisk "ordbok" bakerst i "Silmarillion". Det kan jo være litt til inspirasjon? Haha, nå følte jeg meg veldig nerdete her, men venninna mi og jeg satt på vidregående og sendte lapper til hverandre skrevet med det alviske alfabetet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå